Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظری از اجرای رویداد ملی صنایع روستادوست در گلستان خبر داد و گفت: متقاضیان تا ۲۵ مهرماه مهلت دارند برای ثبت نام در این رویداد ملی اقدام کنند.

«مهدی نظری» با اشاره به اجرای طرح صنایع روستادوست به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در رویداد ملی صنایع روستادوست از کارآفرینان، مخترعان، صنعتگران، شرکت های دانش بنیان و دارندگان محصولات و ایده های صنعتی سراسر استان گلستان برای شرکت در این جشنواره دعوت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گلستان ادامه داد: رویداد ملی روستادوست ویژگی هایی دارد و کسانی که متقاضی شرکت در این رویداد هستند باید دارای طرح هایی باشند که برای تولید در مقیاس روستا به صرفه باشد و ملاک صنایع غیرروستا نیست.

 

وی بیان کرد: همچنین طرحی که توسط متقاضیان و تولیدکنندگان اجرا می شود باید نوآورانه و فناورانه باشد و پیچیده نباشد و از فناوری ساده برخوردار باشد.

 

نظری با بیان اینکه متقاضیان شرکت در رویداد ملی روستادوست باید در سایت emdad.ir ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: به سه طرح برتر جوایز ارزنده ای اعطاء می شود.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گلستان اضافه کرد: همچنین اعطای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، مشارکت کمیته امداد در اجرای طرح ها و ایده ها و معرفی محصولات نهایی به بازار هدف، تامین اراضی کشاورزی برای اجرای طرح ها و ایده ها و دعوت از طرح های برگزیده برای حضور در نمایشگاه های بین المللی را از دیگر امتیازات شرکت در رویداد ملی روستادوست است.

 

وی آخرین مهلت ثبت نام در طرح صنایع روستادوست را ۲۵ مهرماه اعلام کرد و افزود: امیدوارم در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده آبادانی روستاها سرعت بیشتری بگیرد.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی صنایع روستادوست مهدی نظری کارآفرینان برتر صنایع روستادوست رویداد ملی ایده ها ثبت نام طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد

حجت اله صالحی در جلسه با معاونان اداره کل مالیاتی استان اظهار کرد: در اجرای مقررات ماده سه قانون، آخرین مهلت استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم فصل زمستان سال گذشته یک ماه پس از پایان دوره مزبور است.

وی افزود: این مهم به دلیل درخواست‌‏های مکرر مودیان مالیاتی و به منظور تکریم و فراهم آوردن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی، بنا به ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم و بخشنامه صادره در خصوص مودیانی که تا پایان ۱۲ اردیبهشت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره مالیاتی چهارم سال ۱۴۰۲ خود را اصلاح، تکمیل و به سازمان امور مالیاتی کشور مسترد نمایند اعمال می‌شود و امکان برخورداری ۱۰۰درصدی از بخشودگی جریمه تاخیر موضوع ماده ۳۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنین جرائم موضوع بند (ب) ماده ۳۶ قانون مذکور را تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی (مندرج در اظهارنامه مسترد شده) دارند.

به گزارش ایرنا مالیات بر ارزش افزوده مالیات غیر مستقیمی است که مصرف‌کننده (خریدار) آن را به همراه بهای خرید کالا یا خدمات می‌پردازد و دریافت‌کننده (فروشنده) موظف است مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است