Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسنل بخش نگهداری صحن مطهر آستان قدس عباسی اقدامات پیشگیرانه خود را به منظور حفظ سلامت زائران و دسته های عزاداری در ایام اربعین و نیز ایجاد فضای امن بهداشتی گسترش دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، پرسنل بخش نگهداری صحن مطهر آستان قدس عباسی اقدامات پیشگیرانه خود را به منظور حفظ سلامت زائران و دسته های عزاداری در ایام اربعین و نیز ایجاد فضای امن بهداشتی گسترش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زين العابدين القريشی، معاون رئیس بخش یاد شده در مصاحبه با شبکه الکفیل گفت: پرسنل این بخش همچنان به دستورالعمل های احتیاطی صادره از سوی نهادهای ويژه پایبند هستند بطوریکه ضدعفونی صحن مطهر حضرت ابوالفضل عباس (عليه السلام) و ورودی درهای اصلی و نیز فرشها به شکل مستمر و دوره ای انجام می شود. علاوه بر آن تیم های سیاری برای ضدعفونی دسته های عزاداری و مراکز بازرسی حضور دارند.

القریشی عنوان داشت، علاوه بر موارد یاد شده اقدامات ضد عفونی دیگری در سردابها و اماکن استراحت زائران با استفاده از دستگاههای خاصی مطابق جدول زمانی تهیه شده برای این منظور انجام می شود.

شایان ذکر است، این اقدامات یکی از بخشهای طرح ویژه آستان قدس عباسی است که از زمان آغاز ورود زائران برای انجام زیارت اربعین شروع شد. بطوریکه تمهیدات برای آن از پیش انجام شده و در حفظ سلامت زائران و کارکنان در شرایط استثنائی کنونی سهیم است.
 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند