Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:06:27 GMT

میزان آلایندگی ۲۷ کوره آجر پزی در بروجرد سنجش شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۶۸۶۰

میزان آلایندگی ۲۷ کوره آجر پزی در بروجرد سنجش شد

زهرا علیرضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با انجام سنجش آلایندگی هوا ۹ کوره آجر پزی مشکل آلایندگی داشتند که اخطار های لازم برای آنان صادر شد.

وی اظهار داشت: بعداز صدرو اخطار ۹ کوره آجر پزی اقدام به رفع آلایندگی کردند که در سنجش دوباره مشکل آلایندگی هوا برای آنان نیز رفع شد.

رییس اداره محیط زیست بروجرد بیان کرد: ۳۰ واحد تولیدی صنعتی نیز از لحاظ آلودگی پسآب فاضلاب مورد بررسی قرار گرفتند که ۲ مورد آلودگی پسآب آنان تایید و اخطار کتبی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضایی اضافه کرد: ۲ واحد تولیدی صنعتی که اخطار دریافت کردند سریعا به رفع آلودگی پسآب واحدها اقدام کردند و در آزمایشات، استاندارد های لازم رفع آلودگی را دریافت کردند.

وی ادامه داد: فعالیت واحدهای صنعتی، مخاطراتی را بر محیط زیست ایجاد می کنند که ابعاد این خطرات احتمالی با توجه به ماهیت پروژه و حساسیت های محیط زیست متفاوت است. 

وی با اشاره به رصد مداوم و مستمر واحد های صنعتی در شهرستان بروجرد گفت: با ارزیابی زیست محیطی و ارایه برنامه مدیریت مناسب، تاثیرات منفی ناشی از آلایندگی هوا را تا حد امکان کاهش داده و سبب بهبود وضعیت زیست محیطی منطقه می شویم.

برچسب‌ها بروجرد واحدهای آلاینده لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد واحدهای آلاینده لرستان بروجرد واحدهای آلاینده لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و کمیته انضباطی رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ