Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل مهاجم پرسپولیس در نظرسنجی AFC به عنوان بهترین گل هفته لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز(پنجشنبه) نتیجه نظرسنجی بهترین گل هفته گذشته لیگ قهرمانان آسیا 2020 را اعلام کرد.

در این نظرسنجی گل عبدی، مهاجم پرسپولیس با گل عبدالرزاق حمد ستاره النصر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رقابت می کرد که در نهایت گل مهاجم سرخ پوشان با کسب 80 درصد آراء بهترین گل هفته قاره کهن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر در ضربات پنالتی با مجموع نتیجه 5 بر 3 برنده شد و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی عبدی لیگ قهرمانان آسیا بهترین گل هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه مالک جدید استقلال مدعی شد در صورت مغایرت نداشتن با موارد قانونی می‌خواهد پسوند خلیج فارس راهم به عنوان پسوند وارد نام این باشگاه کند، بحث‌های بسیار زیادی پیرامون موارد حقوقی آن مطرح شد و حتی عده‌ای مدعی شدند که اگر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند همین پسوند برایش مشکل ایجاد می‌کند.

اما مدیران باشگاه استقلال چنین نظری ندارند و معتقدند حتی اگر پسوند خلیج فارس اضافه شود، قضیه بیشتر جنبه مصرف داخلی خواهد داشت چون استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با نام خلیج فارس شناخته نمی‌شود بلکه تحت عنوان استقلال ایران ثبت نام خواهد شد همانطور که سپاهان را هم به نام سپاهان ایران می‌شناختند و در کنفدراسیون کسی از آن با نام فولاد سپاهان یاد نمی‌کرد.

به عبارت دیگر اگر تایید شود که پسوند خلیج فارس برای استقلال مشکل حقوقی درست نمی‌کند، قضیه در لیگ قهرمانان آسیا هم به این شکل مرتفع خواهد شد.

کد خبر 848525 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس