Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش ده هزارتومانی جریمه‌های آزادراهی، به‌تازگی ذهن برخی از هموطنان را به‌خود مشغول کرده که مراجعه به گزینه "عوارض،طرح، خودرو" در اپلیکیشن آپ همچنان بهترین راهکار برای پرداخت‌های خودرویی به‌شمار می‌رود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی آسان پرداخت، در سال گذشته متولیان و سیاستگذاران اخذ عوارض آزادراهی، مبلغ 30 هزارتومان را برای عدم پرداخت عوارض در هشت آزادراه الکترونیک مصوب کرده بودند که پس از چندی، وعده حذف این مبلغ صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، از نخستین روزهای مهرماه، جریمه 40 هزارتومانی اطلاع‌رسانی و مقرر شد که با گذشتن 48 ساعت از ثبت پلاک‌ در سامانه تخلفات عوارضی، جریمه جدید اعمال می‌شود.

بر این اساس، با نگاهی اجمالی به جریان اخذ الکترونیک عوارض آزادراهی و اوجگیری مجدد شیوع ویروس کرونا، بهترین شیوه مدیریت زمان و عدم تماس با اپراتورهای جایگاه‌های عوارضی به منظور حفظ سلامت این عزیزان و خودمان، فعالسازی "پرداخت خودکار" در  گزینه عوارض، طرح، خودرو است؛ راه ایمنی که در مسیرهای منتهی به کرج، قم، زنجان، تبریز، ساوه، قزوین و  بندر شهیدرجایی از سلامت و آسودگی خاطر مسافران حفاظت می‌کند.

انتهای پیام//

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا از جریمه ۵۰ هزار تومانی برای خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند، خبر داد. سرهنگ محمد حسن ابراهیم پور اظهار کرد: شیشه‌دودی همچنان جریمه دارد و مبلغ جریمه آن هم ۵۰ هزار تومان است.

به گزارش روزیاتو، وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا یک خودرو برای داشتن شیشه دودی در روز فقط یک بار جریمه می‌شود یا امکان دارد بیشتر جریمه شود، گفت: بله امکان اینکه فردی در روز چند بار به دلیل داشتن شیشه‌دودی جریمه شود، وجود دارد.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا تصریح کرد: فردی که استمرار به تخلف داشته باشد باید طبق قانون با او برخورد و جریمه شود؛ در واقع استمرار در تخلف به معنای بی‌قانونی فرد متخلف است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۵۱ میلیون جریمه برای بازی پرسپولیس!
  • عوارض خطرناک قلیان اکسیژن؛ از آسیب مغزی تا سرخوشی
  • سپ دوباره پیشتاز شد
  • عوارض خطرناک گاز خنده قلیان اکسیژن
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • گواهینامه رانندگی با چند نمره منفی ضبط و باطل می‌شود؟
  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم