Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:39:14 GMT

خشم یونایتد از کاپیتان: حمایت از حریف چرا؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۷۰۳۹

خشم یونایتد از کاپیتان: حمایت از حریف چرا؟

تصاویر جدید از درگیری آنتونی مارسیال و اریک لاملا در بازی یونایتد-تاتنهام نشان می‌دهد هری مگوایر کاپیتان یونایتد طرف داور مسابقه را گرفته و نه هم‌تیمی‌اش مارسیال را.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان شکست 6-1 منچستریونایتد مقابل تاتنهام درگیری آنتونی مارسیال با اریک لاملا از تاتنهام خبرساز شد، درگیری‌ای که به اخراج مارسیال منجر شد و یونایتدی‌ها هنوز به آن معترض هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا لاملا بود که با آرنج به گردن مارسیال ضربه زد و مهاجم فرانسوی هم به صورت لاملا دست زد و داور او را به خاطر این حرکت اخراج کرد.

 

 

در روز مسابقه یونایتدی‌ها معتقد بودند که لاملا به خاطر ضربه اول خود باید اخراج می شده ولی حالا تصاویر جدیدی از بازی منتشر شده که نشان می‌دهد هری مگوایر کاپیتان یونایتد در آن صحنه نظر داور را قبول داشته و به خاطر همین موضوع با مارکوس راشفورد جر و بحث کرده!

 

 

در این صحنه‌ها راشفورد به داور مسابقه تیلور می‌گوید: " پس آن ضربه آرنج هیچی؟ " آنتونی تیلور سپس به سمت لاملا رفته و به او تنها یک کارت زرد نشان می‌دهد. راشفورد به او می‌گوید: " چرا؟ مگر مثل هم است؟ "

 

 

اینجا است که مگوایر مداخله کرده و می‌گوید: " رفتار خشن نبوده. با دوربین چک کرده اند".

 

 

راشفورد با تعجب به کاپیتان تیمش می‌گوید: " با آرنج زدش! " و مگوایر پاسخ می‌دهد: " با دوربین چک کردند و دیدند اینطور نیست".

 

از حالت چهره راشفورد کاملاً مشخص است که باقی ماندن لاملا در زمین و اخراج مارسیال را بی عدالتی محض می بیند و از این بابت عصبانی است. اما مگوایر معتقد است باید به داور و کمکهای ویدیویی اش که صحنه را به دقت بررسی کرده اند اعتماد کرد.

 

 

در صحنه بعدی مارسیال در حالی دیده می‌شود که در حال خروج از تونل ورزشگاه است. این صحنه عملاً شیرازه یونایتد را می پاشد و در ادامه به شکست تحقیرآمیز 6-1 در مقابل تاتنهام منجر می‌شود. پیش از آن مارسیال در اوایل بازی یک پنالتی به سود یونایتد گرفته بود که توسط برونو فرناندس به گل تبدیل شده بد. ولی از لحظه اخراج او ورق برمی گردد و چند دقیقه بعد شاگردان مورینیو دو گل به ثمر رسانده و پیش می افتند. این شروع آتش بازی تاتنهام است تا در نهایت یکی از تلخ ترین شبهای یونایتد رقم بخورد.

 

 

منچستر یونایتد آنتونی مارسیال هری مگوایر مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد آنتونی مارسیال هری مگوایر مارکوس راشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، حسین ماهینی که تجربه سؤال‌ها حضور در پرسپوليس را در کارنامه دارد و با توجه به شرایط این تیم در دوران حضورش در چند پست نیز برای سرخ‌ها به میدان رفته بود، اکنون با انتشار پستی در خصوص حواشی اخیر از امید عالیشاه حمایت کرد.

ماهینی که دوران پرماجرایی در پرسپوليس پشت سر گذاشته و اتفاقاتی مشابه و تلخ و شیرین برای او نیز در این تیم شکل گرفته، اکنون با توجه به شرایطی که امید عالیشاه در آخرین بازی سرخ‌ها پشت سر گذاشته، به حمایت از وی پرداخت.

عالیشاه که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در جدال با سپاهان به ترکیب پرسپوليس بازگشته بود، در لحظات حساس پایانی این دیدار در درگیری با دابو بازیکن سپاهان از سوی حیدری با کارت قرمز مواجه شد. اتفاقی که هجمه‌ زیادی را علیه این بازیکن شکل داد.

اکنون اما ماهینی با توجه به شرایط پرسپوليس و همچنین امید عالیشاه، در صفحه شخصی خود به حمایت از کاپیتان اول پرسپوليس پرداخته و برای ادامه بازی‌ها برای وی آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد