Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» نزدیک به چند سال است که با هدف شنیدن صحبت‌ها، دغدغه‌ها و مهمترین مشکلات مردم راه‌اندازی شده و کاری جز رفع خواسته و مطالبات مخاطبانش ندارد. حال امروز این سامانه توانست نزدیک به ۴ میلیون حامی را از آن خود کند. گفتنی است تمام تلاش خبرنگاران فارس این است که مدیران و مسؤولان را از شرایط سخت زندگی مردم آگاه سازند تا از این طریق گره‌ای از مشکلات شهروندان باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناگفته نماند «فارس من» در زمینه مطالبه‌گری دغدغه‌های مردم گام‌های اساسی برداشته و بازخورد مثبتی از خود ارائه داده است و امیدوار است که در طی روند کاری خود همچنان با قوت به فعالیت خود ادامه دهد. به این ترتیب آمار و  ارقام در یک هفته اخیر نشان می‌دهد که دست‌کم ۳۶ هزار و ۵۰۸ حامی جدید به جمع حامیان هفته گذشته پیوست. با این حساب مجموع حامیان تاکنون به ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۵۰۸ حامی رسید.

 

همچنین ۱۳ هزار و ۵۶۴ نفر هم به جمع ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۹۴ کاربر هفته قبل اضافه شد که در زمینه جذب مخاطب شاهد افزایش ۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۱۵۸ اعضای فعال در «فارس من» هستیم.

 

آمار فارس من در هفته‌ گذشته

  کمپین‌های شما سوژه‌های بالای 50 امضاء حامیان تازه «فارس من» اعضای جدید «فارس من» نظرات جدید سوژه ۲۰۷ ۳۲ ۳۶.۵۰۸ ۱۳.۵۶۴ ۸.۱۴۳ ملی ۱۷۹ ۳۱ استانی ۲۸ ۱

 

داغ‌ترین مطالبه ثبت شده «فارس من» در هفته‌ای که گذشت مربوط به درخواست بیش از ۳ هزار نفری پزشکان برای تشکیل نظام پیراپزشکی است. گلایه این کاربران از ورود افراد غیرمتخصص بر بالین بیمار در مراکز رادیولوژی، آزمایشگاهی، پزشکی هسته‌ای به دلیل نبود گروه‌های پیراپزشکی با خطاهای ‌آزمایشگاهی است که این را اجحاف در حق بیمار عنوان می‌کنند.

 

جدول زیر نشان‌دهنده کمپین‌هایی است که طی چند روز توانسته بیش از ۱۰۰ حامی به دست آورد

سوژه حامی ۱ عدم حمایت از سهامداران خرد خمحرکه ۱۳۲۰ ۲ یارانه نقدی به یک میلیون تومان افزایش یابد ۱۰۰ ۳ مشکل سهامداران پدیده شاندیز را پیگیری کنید ۱۱۰ ۴ محصولات تراریخته نمی‌خواهیم ۱۸۶ ۵ درخواست رسیدگی به اشکالات فنی و علمی آزمون شفاهی دانشنامه  تخصصی ۸۱۱ ۶ قدردانی از پلیس برای اجرای طرح ناظر ۶۰۷ ۷ محصولات تراریخته سلامتی انسان‌ها را تهدید می‌کند ۲۲۶ ۸ وعده شفافیت آرای نمایندگان مجلس چه شد؟ ۱۹۱ ۹ درخواست تغییر مهریه از سکه به ریال ۱۲۰ ۱۰ درخواست تسهیل انتقال معلمان متأهل ۲۱۵ ۱۱ مدارس قم به ممنوعیت استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ملزم شوند  ۳۷۳ ۱۲ گلایه دانشجویان به امتحان بورد دامپزشکی دانشگاه آزاد ۶۵۷ ۱۳ درخواست تشکیل نظام پیراپزشکی ۳۱۰۹

 

گفتنی است؛ پرطرفدارترین سوژه‌ این هفته «فارس من» مختص مطالبه دانشجویان در اعتراض به ناهماهنگی‌ها و مشکلات اجرایی، فنی و شرایط ویژه داوطلبان  است. مخاطبان این سوژه با جمع ۶۰۰ امضاء خواستار پیگیری این موضوع از اعضای هیأت بورد تخصصی شدند.

سوژه پربازدید بعدی مربوط به سهامداران خرد گروه صنعتی نیرو محرکه با نماد خمحرکه است که این سهامداران حدود ۳ ماه درگیر اصلاح قیمتی و زمانی سهم خود شده‌اند، بنابراین به دنبال فرونشاندن قیمت سهم بعد از اصلاح ۷۰ درصدی و کشاندن به صف فروش در معاملات هستند.

بخش دیگری از آمار جالب توجه هفته اخیر «فارس من» به سوژه ۶۰۰ امضایی «قدردانی از پلیس در اجرای طرح ناظر» اختصاص دارد. این نظارت یکی از طرح‌های بسیار مؤثر نیروی انتظامی است. طرفداران این طرح از برخورد قانونی ناظران با کسانی که ارزش‌ها را نپذیرفته و در خودرو کشف حجاب می‌کنند، تقدیر و تشکر کردند.

سوژه پرامضای دیگر اشاره به محصولات تراریخته دارد. در این مطالبه که دغدغه بسیاری از مردم مبنی بر سلامتی خود و خانواده‌شان است از مسؤولان به دلیل غفلت از اطلاع‌رسانی صحیح در خصوص مضرات این محصولات انتقاد کرده و به جد خواستار ورود مجلس به ممنوعیت واردات محصولات دستکاری شده ژنتیکی برای حفظ جان مردم شدند. 

 

در نهایت آخرین آمار مربوط به گلایه خانواده‌ها نسبت به تدریس معلمان در پیام‌رسان‌های خارجی است. از این رو والدین استان قم از اینکه چرا مدارس در این شهر اصرار به استفاده از این پیام‌رسان‌ها برای آموزش داشته، انتقاد کرده و از مسؤولان انتظار حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی در سال جهش تولید و استقلال در فضای مجازی را دارند. 

 

گزارش این آمار به خوبی نشان می‌دهد که مردم «فارس من» را بهترین گزینه برای انتقال مشکلات‌شان به مسؤولان انتخاب کرده‌اند و امیدواریم خبرنگاران فارس هم تمام همت خود را در جهت رفع دغدغه مخاطبانش به کار بندد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روایت آمار فارس من آمار و ارقام هفته خبرگزاری فارس پیام رسان ها فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • ببینید/ مروری بر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان که نام خلیج فارس بر تارک‌شان می‌درخشد
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود