Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که در دو روز گذشته همه رسانه‌ها از عقد قرارداد بین استقلال و محمود فکری خبر دادند، با مخالفت باشگاه نساجی و تغییر برخی رویکردها در وزارت ورزش و باشگاه استقلال گویا بار دیگر مجیدی به نیمکت آبی نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –چهارشنبه ۱۶ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "پیشنهاد ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیون دلاری قطری‌ها به شجاع" مدعی شد شجاع خلیل زاده مدافع موفق پرسپولیس و حالا تیم ملی دو پیشنهاد سنگین و خوب از ترکیه و قطر دارد، پیشنهادهایی که می‌تواند پرسپولیس را مجاب به فروش او کند.

"گل" با عنوان"رشید مظاهری محروم می‌شود" مدعی شد استقلال در پی حفظ سید حسین حسینی است و بهانه این تلاش احتمال بالای محرومیت رشید مظاهری است، بهانه‌ای که حداقل تا نیم فصل حسینی را در پیراهن آبی ابقاء خواهد کرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "رود هماهنگ شدیم چون هدف بزرگی داشتیم" به اظهارات احسان پهلوان هافبک جدید سرخ‌پوشان پرداخت، کسی که بسیاری مدعی بودند دوران اوجش به پایان رسیده است و حالا با درخشش در پیراهن سرخ بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "فکری خیلی دور، فرهاد خیلی نزدیک؟ " مدعی شد برای انتخاب سرمربی در استقلال یم جدال بزرگ بین وزارت و باشگاه استقلال پیش آمده است، موضوعی که در کار مخالفت باشگاه نساجی با جدایی فکری باعث شده است مجیدی برای سومین بار به نیمکت استقلال نزدیک شود.

"ایران ورزشی" با عنوان"شروع پروژه اسکوچیچ در تاشکند" به مصاف دوستانه ولی حساس ایران و ازبکستان پرداخت. جایی که ملی‌پوشان پس از ۱۱ ماه و برای اولین بر تحت هدایت اسکوچیچ باید به میدان بروند.

"شوت" با عنوان "وضعیت زرد در باشگاه آبی " به وضعیت نابسامان ین روزهای استقلال پرداخت. جایی که نیمه آبی پایتخت نه مدیرعامل دارد و نه سرمربی و برخی ستارگان آن نیز تهدید به جدایی کرده اند.

" پرسپولیس" با عنوان"امیدوارم پرسپولیس این بار قهرمان آسیا شود" به اظهارات علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس پرداخت، کسی به افتخارات فردی زیادی در دوران بازی خود رسید ولی هرگز در پیراهن سرخ رنگ قهرمانی آسیا را ندید.

"صدای سپاهان" با عنوان "رضا پارسال قراردادش را تمدید کرد" مدعی شد بر خلاف شایعات رضا میرزایی وینگر جوان و خوش تکنیک طلایی پوشان از این تیم جدا نخواهد شد.

کد خبر 448464

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه شوت روزنامه ورزشی روزنامه خراسان ورزشی روزنامه فرهیختگان ورزشی روزنامه پرسپولیس صدای سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت