Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: «شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درحال بررسی شرایط انتخابات است، تعداد کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ زیاد است.»

وی در پاسخ به ادعای کاندیداتوری اش در انتخابات 1400 گفت: «مگر من بیکار هستم که گزینه کاندیداتوری انتخابات ۱۴۰۰ باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در ادامه گفت: «من هفته گذشته خیلی روشن گفتم که بین اصلاح‌طلبان اختلاف نظر وجود دارد و دیدگاهایشان نسبت به دولت هم یکی نیست، برخی خیلی حامی دولت هستند ولی یک عده‌ای از این‌ها هم از ابتدا به دولت انتقاد می‌کردند و من هفته گذشته جواب این‌ها را دادم.»

رییس دفتر رییس جمهور افزود: «اخیرا آقای بهزاد نبوی مصاحبه بسیار خوبی کرد و آقای خاتمی هم همیشه حامی دولت بوده است. اصلا بزرگان اصلاحات ارتباط بسیار خوبی با آقای روحانی دارند.»

اخبار مرتبط واعظی: در این شرایط سخت نیاز به وحدت داریم، پیام اختلاف به خارج ندهید واکنش واعظی به ادعاها درباره نفوذ او بر روحانی: می‌خواهند دولت را تضعیف کنند محمود واعظی: دولت به همکاری و یاری قوای دیگر نیازمند است واعظی: نگاه ترامپ به مسائل بیزنسی است، به جایی نمی‌رسد واعظی: از میزان تورم و قیمت‌ کالاها اصلا راضی نیستیم پاسخ واعظی به ادعاها درباره دخالت وی در امور کابینه

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا اصلاح طلبان حسن روحانی محمود واعظی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد روز گذشته عازم مجارستان شد تا آنگونه که دولت بهار روایت کرده در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون « ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» شرکت کند.

در همین راستا، کانال دولت بهار تصاویری از خوشامدگویی رئیس دانشگاه ملی لودوویکای مجارستان به رئیس دولت های نهم و دهم و نشست آنان منتشر کرده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904024

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبری به تصمیم شمخانی و خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات به روایت آیت الله هاشمی /فیدل کاسترو شروع به حرف زدن که می کند، دیگر متوقف نمی شود
  • اهداف پشت پرده رقیب تراشی برای قالیباف! / اصلاح‌طلبان: در مجلس دوازدهم اقلیت نه نیروی سوم هستیم!
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح حقوق کارگران
  • تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن
  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • عباس عبدی خطاب به نواصولگرایان: آی‌ کیوتان در اندازه گنجشک هم نیست
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است