Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان طراحی تمبر شخصی«سپید بالان» با همراهی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پست استان گیلان انتشاریافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ این فراخوان تاکیدی بر بهداشت فردی و اجتماعی و هم‌چنین، نگاهی‌ویژه به پرورش استعداد‌های آینده‌سازان و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های فردی کودکان و نوجوانان در جهت نمایاندن هرچه‌بهتر فداکاری و ازخود‌گذشتگی جهاد‌گران عرصه‌ی سلامت کشور‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین‌اساس، «بهداشت فردی و اجتماعی» «فداکاری و ازخود‌گذشتگی کادردرمانی» و «چگونگی پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی»، از موضوع‌های محوری این فراخوان است که هم‌زمان با هفته ملی کودک و در آستانه روز جهانی پست، برای مخاطبان گروه‌های سنی 7 تا 11 سال، 11 تا 14 سال، 15 تا 18 و 19 سال به بالا، منتشرشد.

این درحالی‌است که کیفیت تصویر حداقل300 dpi  و برخوردار از مفاهیم بصری  و قابلیت اندازه‌گذاری 5 در 5 سانتیمتر، از شرایط شرکت درمسابقه اعلام‌شده‌است.

تکمیل فرم ثبت‌نام و ذکر مشخصات فردی شرکت‌کننده شامل: نام و نام خانوادگی، سن، عنوان‌اثر، نشانی دقیق پستی و ارسال یک نسخه از تصویردر قالب jpeg   و psd ازدیگر شرایط شرکت در این مسابقه محسوب‌می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر 3 اثر خود را شماره‌گذاری و تا 30 آذرماه 1399 به ایمیل روابط عمومی کانون ‌گیلان به آدرسgil.kaniinparvaresh@yahoo.com  یا درقالب لوح‌فشرده به‌نشانی:‌رشت،‌ میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان ارسال‌کنند.

یادآور‌می‌شود، شرکت‌ملی پست در خصوص بررسی تصاویر ارسالی و مطابقت آن با استاندارد‌ها و قوانین کشور مختاربوده و امتیاز بهره‌برداری مادی و معنوی از تصاویر، دراختیار کمیته مشترک اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پست استان گیلان قرار‌می‌گیرد.

شایان‌ذکر است، آثار ارسالی دی ماه 1399 داوری و از خالقان آثار برگزیده در دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل‌می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فراخوان تمبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان