Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@14:40:37 GMT

نماینده مجلس: جریان تحریف خطرناک‌تر از تحریم است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۷۷۱۴

نماینده مجلس: جریان تحریف خطرناک‌تر از تحریم است

خبرگزاری تسنیم: هادی بیگی نژاد نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در چند وقت اخیر تفکری در کشور رواج پیدا کرده که می‌گوید بدون غرب و آمریکا نمی‌توان پیشرفت کرد، گفت: این موضوع همان تحریف است که رهبری بر روی آن تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته نشان دادیم که بدون تکیه بر غرب هم می‌توانیم پیشرفت‌هایی داشته باشیم، ادامه داد: پیشرفت‌ها در صنایع هسته‌ای در حالی حاصل شد که پس از انقلاب شدیدترین تحریم‌ها علیه کشورمان اعمال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ملایر در مجلس با بیان اینکه نباید تحریم‌ها را بزرگنمایی کنیم و واقعی نشان بدهیم، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های درونی کشورمان غربی‌ها سعی دارند تحریم‌ها را بزرگنمایی کنند تا رفتار ایران را تغییر دهند ما نباید با بزرگنمایی برخی مسائل به دست خودمان به کشور خسارت بزنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه راه برون رفت از مشکلات تکیه بر توان داخلی و اعتماد به جوانان است، گفت: امروز باید شیوه عملکرد مدیریتی در کشور تغییر کند و از سیاه نمایی‌ها و امید به غرب داشتن فاصله گرفته شود.

بیگی نژاد با اینکه جریان تحریم و تحریف تلاش دارد تا مسیر رشد و توسعه کشور را بگیرد، گفت: البته جریان تحریف خطرناک‌تر از جریان تحریم است و باید برای مقابله با آن برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: جریان تحریف تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم