Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@20:05:06 GMT

آخرین آمار جهانی کرونا امروز چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۷۸۰۵

آخرین آمار جهانی کرونا امروز چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹

شمار مبتلایان به کرونا در جهان به ۳۶ میلیون و ۵۲ هزار و ۵۷۳ نفر رسیده و تاکنون مرگ یک میلیون و ۵۴ هزار و ۷۱۰ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است. به گزارش پول نیوز، بنابر تازه‌ترین آمار‌ها همچنین ۲۷ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۶۸۳ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا که تاکنون در ۲۱۴ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آمریکا با بیش از ۷.۷ میلیون مبتلا و همچنین بیش از ۲۱۵ هزار قربانی تاکنون، همچنان در صدر فهرست کشور‌های درگیر با بیماری کرونا قرار دارد.

هند و برزیل نیز با آمار میلیونیِ مبتلایان، هم‌اکنون پس از آمریکا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را در جهان دارند و در حال حاضر شمار مبتلایان در هند از ۶.۷ میلیون نفر فراتر رفته است.

همچنین ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک به ترتیب چهار کشور اول دنیا از نظر بیشترین تعداد قربانیان کووید-۱۹ هستند.   آمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشور‌هایی که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (چهارشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا هفت میلیون و ۷۲۲ هزار و ۷۴۶ مبتلا، ۲۱۵ هزار و ۸۲۲ قربانی

۲. هند شش میلیون و ۷۵۷ هزار و ۱۳۱ مبتلا، ۱۰۴ هزار و ۵۹۱ قربانی

۳. برزیل چهار میلیون و ۹۷۰ هزار و ۹۵۳ مبتلا، ۱۴۷ هزار و ۵۷۱ قربانی

۴. روسیه یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۵۰۴ مبتلا، ۲۱ هزار و ۶۶۳ قربانی

۵. کلمبیا ۸۶۹ هزار و ۸۰۸ مبتلا، ۲۷ هزار و ۱۷ قربانی

۶. اسپانیا ۸۶۵ هزار و ۶۳۱ مبتلا، ۳۲ هزار و ۴۸۶ قربانی

۷. پرو ۸۳۲ هزار و ۹۲۹ مبتلا، ۳۲ هزار و ۹۱۴ قربانی

۸. آرژانتین ۸۲۴ هزار و ۴۶۸ مبتلا، ۲۱ هزار و ۸۲۷ قربانی

۹. مکزیک ۷۹۴ هزار و ۶۰۸ مبتلا، ۸۲ هزار و ۳۴۸ قربانی

۱۰. آفریقای جنوبی ۶۸۳ هزار و ۲۴۲ مبتلا، ۱۷ هزار و ۱۰۳ قربانی

پس از آن کشور‌های فرانسه با ۶۳۴ هزار و ۷۶۳ مبتلا، انگلیس با ۵۳۰ هزار و ۱۱۳ مبتلا، ایران با ۴۷۹ هزار و ۸۲۵ مبتلا، شیلی با ۴۷۳ هزار و ۳۰۶ مبتلا، عراق با ۳۸۷ هزار و ۱۲۱ مبتلا، بنگلادش با ۳۷۱ هزار و ۶۳۱ مبتلا، عربستان سعودی با ۳۳۷ هزار و ۲۴۳ مبتلا، ایتالیا با ۳۳۰ هزار و ۲۶۳ مبتلا، ترکیه با ۳۲۷ هزار و ۵۵۷ مبتلا، فیلیپین با ۳۲۶ هزار و ۸۳۳ مبتلا، پاکستان با ۳۱۶ هزار و ۳۵۱ مبتلا، اندونزی با ۳۱۱ هزار و ۱۷۶ مبتلا، آلمان با ۳۰۷ هزار و ۱۱۹ مبتلا، سرزمین‌های اشغالی با ۲۷۷ هزار و ۲۶ مبتلا، اوکراین با ۲۳۴ هزار و ۵۸۴ مبتلا، کانادا با ۱۷۱ هزار و ۳۲۳ مبتلا، هلند با ۱۴۴ هزار و ۹۹۹ مبتلا، اکوادور با ۱۴۲ هزار و ۵۶ مبتلا، رومانی با ۱۳۹ هزار و ۶۱۲ مبتلا، بولیوی با ۱۳۷ هزار و ۴۶۸ مبتلا، مراکش با ۱۳۷ هزار و ۲۴۸ مبتلا، بلژیک با ۱۳۴ هزار و ۲۹۱ مبتلا، قطر با ۱۲۶ هزار و ۹۴۳ مبتلا، پاناما با ۱۱۶ هزار و ۶۰۲ مبتلا، جمهوری دومینکن با ۱۱۵ هزار و ۳۷۱ مبتلا، قزاقستان با ۱۰۸ هزار و ۳۶۲ مبتلا، کویت با ۱۰۸ هزار و ۲۶۸ مبتلا، لهستان با ۱۰۴ هزار و ۳۱۶ مبتلا، مصر با ۱۰۳ هزار و ۹۰۲ مبتلا، عمان با ۱۰۲ هزار و ۶۴۸ مبتلا و امارات متحده عربی با ۱۰۰ هزار و ۷۹۴ تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری های واگیردار ویروس کرونا در ایران ویروس کرونا در جهان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تخریب این سد تاکنون اجساد ۴۲ نفر پیدا شده است و در روزهای قبل نیز سیل در سایر مناطق ده‌ها قربانی برجا گذاشته بود و اکنون مقامات می‌گویند به طور تخمینی مجموع تلفات این حوادث از ۱۲۰ نفر بیشتر شده است.

بنابر گزارش شبکه الجزیره، یک سخنگوی دولت هشدار داد که بارندگی ها ظرفیت سدهای برق آبی را پر کرده است و یک سرریز گسترده مناطق پایین دست را تهدید می کند.

گروه‌های نجات در حال حفاری در میان گل‌ولای برای یافتن بازماندگان در چندین روستا از جمله کاموشیری و کیانوگو در شهرستان ناکورو هستند و بیم آن می‌رود که شمار جان‌باختگان بیشتر شود.

خبرگزاری رویترز به نقل از «استفان کی‌روی»، فرمانده پلیس محلی گزارش داد ۱۷ نفر از جان‌باختگانی که اجسادشان پیدا شده است کودک بودند.

در پی این حوادث و به دلیل پیش‌بینی هواشناسی دولت، بازگشایی مدارس در سراسر کنیا را به تعویق انداخته است.

بیش از ۱۳۰ هزار نفر بر اثر سیل آواره شده‌اند و بسیاری از مردم در مدارس پناه گرفته‌اند.

همچنین باران‌های شدید تانزانیا و بروندی را هم دربرگرفته است.

به گزارش بی‌بی‌سی، از ژانویه تاکنون حداقل ۱۵۵ نفر در تانزانیا بر اثر بارندگی شدید و در پی آن جاری شدن سیل جان باخته‌اند.

در بوروندی نیز نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر آواره شده‌اند.

کد خبر 848413 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم کنیا حوادث جهان سد

دیگر خبرها

  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید