Web Analytics Made Easy - Statcounter

آجودان زاده گفت: در تلاش برای رفع محدودیت حضور خبرنگاران در جلسات مجازی شورای شهر هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار ،در واکنش به مطالبه این سایت خبری در خصوص ضرورت حضور خبرنگاران در جلسه وبینار شورای شهر تبریز اظهار داشت: طبق محدودیت های جدید ستاد مقابله با کرونا، جلسات شورای شهر غیر حضوری و مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه وبینار امکان شرکت اعضای شورای شهر و کارمندان شهرداری و خبرنگاران وجود داشت ولی به دلیل مشکلاتی از قبیل انعکاس صدا و کیفیت ضعیف و مفهوم نبودن صدا، تصمیم بر برگزاری جلسات با نرم افزار دیگری به نام اسکایپ گرفته شد.

نائب رئیس شورای شهر ادامه داد: متاسفانه این نرم افزار با وجود کیفیت خوب و عدم انعکاس صدا میزان ظرفیت پذیرش افراد بیشتری مانند وبینار را ندارد و محدود است.

وی افزود: در جلسه این هفته تمامی اعضای شورا حضور داشتند و حتی قبل آن رای گیری هایی برای شرکت خبرنگاران در این جلسه گرفته شده بود و اکثریت، رای موافقت داده بودند ولی به خاطر محدودیت های این نرم افزار، خبرنگاران نتوانستند حضور پیدا کنند.

آجودان زاده گفت: فردا در جلسه هیئت رئیسه موضوع را مطرح خواهیم کرد تا سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری این سیستم را تقویت کند و خبرنگاران بتوانند شرکت کنند.

نائب رییس شورای شهر تبریز در خصوص سفر خارجی برخی اعضای شورای شهر نیز گفت: هفته قبل آقای دکتر دبیری به من گفتند که یک هفته در تهران درگیر مسائل شخصی خواهد بود و تاکید بر تشکیل و اداره جلسات شورا بصورت مجازی داشت و من اطلاعی ندارم که خارج از کشور هستند یا نه.

وی همچنین گفت: در جلسه هفته قبل خانم اندیش هفته قبل در جلسه حضور نداشتند که من اطلاعی از دلیل عدم حضور ایشان ندارم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شفافیت مالی در اجرای پروژه‌ها را از جمله نقاط قوت این شورا دانست و گفت: شورای شهر قشم از طریق برقراری ارتباط کارآمد با مسئولین استانی و کشوری توانسته است از چالش محدودیت منابع عبور کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حبیب بازماندگان قشمی امروز در نشست روز ملی شوراها که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با خرد جمعی و مشارکت مردم می‌توان در پیشبرد اهداف شهری موفق بود و ما نیز در همین راستا در حرکت هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر قشم با فعال‌سازی 15 کمیسیون و کمیته، شهرداریار و شورایار در تمام محلات توانسته است تصمیم سازی مردم پایه را با بهره‌گیری از ظرفیت حدود 300 نفر از شهروندان محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شوراها را تجلی مردم‌سالاری دینی و گامی استوار در راستای مردمی‌سازی عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین و انسجام و همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف از مولفه‌هایی است که می‌تواند در تقویت عملکرد شوراها موثر باشد.

بازماندگان قشمی خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر مشارکت مردم و استفاده از توانمندی بخش خصوصی اقدامات بسیار خوبی در قشم انجام دادیم که از جمله آنها تاسیس پایانه مسافربری و کمک به تجهیز بیمارستان است.

وی احداث و بهسازی پارک‌ها، بوستان‌ها، بهسازی فضاهای فرهنگی، اجرای فاضلاب شهری، بازگشایی برخی معابر و بندرگاه‌های صیادی را به عنوان بخشی دیگر از اقدامات این نهاد عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه در شوراهای اسلامی شاهد بهره‌مندی از توانمندی مردم در انجام امور هستیم، گفت: ما در تلاشیم تا با تقویت مشارکت مردم ، شتاب توسعه قشم را دوچندان کنیم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند