Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه با اشاره به نقش موثر و ارزنده فاطمیون در جنگ سوریه، عنوان کرد: فاطمیون در منطقه غوطه شرقی، آزادسازی حلب، جنوب سوریه، آزادسازی تدمر حماسه‌ها آفریدند. آن‌ها در جنوب حلب با فرماندهی مستقیم حاج قاسم سلیمانی حماسه‌ها خلق کردند.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح‌زاده در آئین رونمایی از کتاب ابوباران (خاطرات مدافع حرم مصطفی نجیب) در حوزه هنری، گفت: فاطمیون دارای ویژگی‌های متعددی بودند که یکی از آن‌ها این بود که اسلام ناب یعنی همان اسلامی که امام راحل معرفی کرده بودند را شناخته بودند و در نقطه مقابل اسلام اموی و در یک کلام اسلام آمریکایی را که در ظاهر داعش و القاعده و وهابیت بروز پیدا کرده بود هم به خوبی شناخته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فاطمیون»، اسلام ناب راشناخته بودند
وی با بیان اینکه آن‌ها زیر نظر فرمانده معظم کل قوا و فرماندهی میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی سازماندهی شدند، گفت: فاطمیون وقتی که خواستند به سمت اردوگاه جبهه حق راهی شوند، خدا را در نظر گرفتند چراکه در ایران لشکر و رسانه و پایگاهی نداشتند؛ اگر از این‌ها تبلیغی در جایی می‌شد دچار مشکل می‌شدند، لذا فقط به خاطر خدا رفتند و اعتقادی وارد جبهه شدند.

سردار فلاح زاده با طرح این سوال که مگر می‌شود کسی با جان خود در جبهه جنگ برای شهرت و قدرت و ثروت و شهود بازی کند؟، افزود: ویژگی دیگر فاطمیون این بود که آن‌ها به دستور، ولی خدا رفتند و به وظیفه خود عمل کردند؛ اگر کسی بدون دستور، ولی خدا به جنگ برود قطعا مجروحش جانباز نیست و کشته اش هم شهید نخواهد بود.

فاطمیون فهمیدند پرچمدار جبهه حق و نائب امام زمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای است

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه ادامه داد: این‌ها فهمیدند پرچمدار جبهه حق و نائب امام زمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای است. ویژگی دیگر فاطمیون بصیرت و دشمن شناسی آن‌ها بود چراکه جغرافیای دشمن را هم خوب شناخته بودند.

«فاطمیون»، آمریکا و وهابیت را به خوبی شناخته بودند
وی افزود: آن‌ها، آمریکا و وهابیت را به خوبی شناخته بودند و با شناخت کامل از صحنه نبرد به مصاف دشمن رفتند.

فاطمیون در منطقه غوطه شرقی، آزادسازی حلب، جنوب سوریه، آزادسازی تدمر حماسه‌ها آفریدند

وی با اشاره به نقش موثر و ارزنده فاطمیون در جنگ سوریه، عنوان کرد: فاطمیون در منطقه غوطه شرقی، آزادسازی حلب، جنوب سوریه، آزادسازی تدمر حماسه‌ها آفریدند. آن‌ها در جنوب حلب با فرماندهی مستقیم حاج قاسم سلیمانی حماسه‌ها خلق کردند.

نقش بی بدیل فاطمیون در سقوط داعش
سردار فلاح زاده با اشاره به نقش بی بدیل فاطمیون در سقوط داعش، عنوام کرد: در تصرف آخرین پایتخت و قلعه داعش در ابوکمال سوریه فاطمیون و زینبیون و حزب الله نقش اساسی داشتند، که حاج قاسم به آن‌ها پیام داد و گفت من دست شما را می‌بوسم و اگر اجازه می‌دادید پای شما را هم می‌بوسیدم.

بیشتربخوانید: سرلشکر سلامی: سپاه با شهدا و پاسدارهایش شناخته می‌شود نه با موشک‌ها سطح انتقام ایران از خون حاج قاسم

انتهای پیام/ برچسب ها: محمد رضا فلاح زاده حلب داعش سردار سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حلب داعش سردار سلیمانی شناخته بودند فلاح زاده حاج قاسم حماسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله اعلام کرد: کمک های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیست به مثابه چراغ سبز برای حمله به رفح و تشویق دشمن برای توسعه دامنه جنگ در منطقه است.

وی افزود: صحنه های سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا، چهره واقعی آمریکا را نشان داد و ادعاهای پوشالی آنها را درباره آزادی بیان در برابر دیدگان جهانیان آشکار کرد.

قاووق گفت: ما به جامعه جهانی همسو با دشمن و نیز کشورهای سازشکار عرب در منطقه توجهی نداریم بلکه بر جبهه های مقاومت در لبنان، عراق و یمن امید داریم.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: تداوم نبرد در جبهه های جنگ پس از دویست روز از کریات تا ایلات و دریای سرخ، تایید بر توان جبهه های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق تاکید کرد: رسیدن پهپادهای انتحاری مقاومت به عمق عکا، بیت هلل و عرب العرامشه و دیگر مناطق تاکیدی بر توان این پهپادها برای پشت سرگذاشتن همه سامانه های دفاع هوایی اسرائیلی است.

وی افزود: پهپادهای انتحاری مقاومت به میزان ۹۶ درصد از سامانه دفاع هوایی اشغالگران عبور کرد و خواسته مقاومت محقق شد. مقاومت توان رسیدن به هر جایی را دارد و این موفقیتی راهبردی برای مقاومت در این نبرد است.

قاووق اعلام کرد: تهدیدات زیاد اسرائیل نشانه قدرت آن نیست بلکه نشانه هراس و سرخوردگی آن است. دشمن قبل از اینکه بخواهد جنگ تمام عیاری علیه لبنان انجام دهد هزاران بار محاسبه خواهد کرد. تحرکات میانجی گرایانه و پیام های های بین المللی در راستای نجات غزه و کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات و کمک به دشمن جنایتکار اسرائیلی است.

کد خبر 6090021

دیگر خبرها

  • زیباترین تصاویر از خلیج فارس | ببینید
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است