Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر هوشنگ بازوند در جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن جلسات شهدای دولت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس و خط BRT در این خیابان یک طرح کارشناسی شده برای شهر است.

وی با بیان اینکه بازیابی و توسعه فضاهای پیاده به یکی از محورهای برنامه ریزی و طراحی شهری بدل شده است، تاکید کرد: در این طرح باید نماسازی و الِمان های مختلف نیز به نحو مطلوب به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در شهر سازی باید به سمت توسعه پیاده راه در برخی خیابان‌ها رفت، تصریح کرد: ممکن است در ابتدای اجرای هر طرح و پروژه‌ای یکسری مقاومت‌های ایجاد شود و در طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس در ابتدای شروع کار ممکن است مقاومت‌هایی مخصوصاً از طرف مغازه‌داران این خیابان ایجاد شود که برای رفع این مشکل، شهرداری باید با برنامه در بحث اقناع سازی و رضایتمندی مردم ورود کند.

بازوند بر مسدود سازی کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی منتهی به این پیاده راه توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: در اجرای این طرح باید خط ویژه برای تردد خودروهای خدمات رسان ازجمله آمبولانس و آتش نشانی در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح همراهی همه دستگاه‌های ذیربط را می‌طلبد، بیان کرد: در ابتدا برای اجرای طرح پیاده راه سازی محدوده پارکینگ شهرداری، مقاومت‌هایی وجود داشت اما با تلاش و پشتکار مجموعه شهرداری کرمانشاه این طرح به بهترین نحو ممکن اجرا شد و مورد رضایتمندی مردم قرار گرفت.

کد خبر 5042517

منبع: مهر

کلیدواژه: هوشنگ بازوند استانداری کرمانشاه شورای ترافیک کرمانشاه پیاده راه ویروس کرونا شیراز چهل سالگی دفاع مقدس اربعین 99 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا طرح پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده امسال در ۵۰ روستای گیلان اجرایی می‌شود، گفت: روستاهای شهرستان‌های رشت، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر در این طرح شرکت خواهند داشت.

غلامعلی نیک فهم امروز، ۹ اردیبهشت ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از اجرای طرح بزرگ آموزش ایمنی تردد عابرین و موتورسوارن در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: ارائه آموزش‌های ترافیکی به کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ها از جمله برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان است.

وی با بیان اینکه طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده امسال در ۵۰ روستای گیلان اجرایی می‌شود، افزود: کاهش مخاطرات حین تردد و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی از اهداف این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان عنوان کرد:‌ سالانه تعداد بسیار زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت سواران به علت عدم رعایت ایمنی عبور و مرور با انجام رفتارهای پرخطر، خود و دیگران را در معرض خطر قرار داده و جان خود را در راه‌های برون‌شهری از دست می‌دهند.

نیک فهم کاهش آمار تلفات و مصدومان ناشی از وقوع سوانح جاده‌ای را در دستور کار متولیان ایمنی راه ها دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج مثبت گذشته،‌ مرحله جدید طرح آموزش موتورسواران و عابران پیاده با توجه به اهداف یاد شده از امروز در سطح روستاهای استان گیلان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های آموزشی، کمک شایانی به اصلاح فرهنگ ترافیکی مردم و کاربران جاده‌ها می‌کند، گفت: روستاهای شهرستان‌های رشت(بخش مرکزی و کوچصفهان)، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر در طرح آموزش ایمنی تردد عابرین و موتورسواران خواهند داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم