Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بهزیستی شیروان گفت: امسال کمک خیران این شهرستان به مراکز شبه خانواده بهزیستی نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

«علی اکبر آرام» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: نیکوکاران این شهرستان در نیمه نخست امسال یک میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال به مراکز شبه‌ خانواده بهزیستی کمک کردند که این میزان کمک در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بهزیستی شیروان بیان کرد: این کمک ها در قالب وجوه نقدی و هدایای غیرنقدی شامل تهیه مواد غذایی، پوشاک، درمان، آموزش فرهنگی و غیره بوده است.

 

آرام با بیان اینکه میزان کمک خیران در مدت مشابه سال قبل یک میلیارد و ۴۵ میلیون ریال بوده است، عنوان کرد: از ابتدای امسال ۱۵ فرزند در مراکز شبه خانواده شیروان پذیرش، ۹۹ نفر ترخیص و تحویل و سه کودک به صورت فرزندخواندگی به متقاضیان واجد شرایط تحویل شده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۹ پرونده تقاضای فرزندخواندگی تکمیل و به مرکز استان ارسال شده است و ۲۲ پرونده درخواست فرزندخواندگی نیز دریافت و برای هفت نفر از فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست پشت نوبت امداد نیز پرونده تشکیل شده است.

 

مدیر  بهزیستی شیروان تصریح کرد: در این مدت ۹۷۱ میلیون ریال یارانه به مراکز غیردولتی اجتماعی (هیات امنایی) پرداخت شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۷۳۰ میلیون ریال بوده است.

 

آرام ادامه داد: ۴۴ نفر از فرزندان امداد بگیر به خانواده های جایگزین سپرده شده اند که به این تعداد دومیلیارد ریال مستمری و جهت تامین هزینه های پیشگیری از بیماری کرونا به خانه های کودکان و نوجوانان ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

 

وی پیگیری و اخذ شناسنامه برای تعدادی از  فرزندان فاقد شناسنامه در مراکز، پیگیری وضعیت تحصیلی فرزندان مراکز شبه خانواده، استفاده از کلاس های آموزشی، انجام مشاوره و کلاس های آموزشی مختلف برای رفع مشکلات فرزندان زیر حمایت را از دیگر اقدامات این بخش عنوان کرد.

 

به گفته وی شهرستان شیروان سه مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست شامل شیرخوارگاه مختلط حضرت فاطمه(س)، مرکز پسرانه امام رضا(ع) و مرکز دخترانه حضرت زینب(س) دارد.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان کمک خیران بهزیستی مراکز شبه خانواده میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته