Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرپرست تیم مخترعین ایران در این رقابت‌ها تصریح کرد:  اظهار کرد: مسابقات اختراعات و نوآوری جهانی ۲۰۲۰ در کشور رومانی، لهستان و ترکیه امسال به صورت ویژه در حوزه کرونا به شکل آنلاین برگزار شد. هم‌اکنون یک بحران جدی و بزرگ دنیا را فراگرفته و ویروس کرونا امروز زندگی انسان‌های روی کره زمین را با خطر جدی رو به رو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعباس محمدی کوشکی با بیان این‌که نوآوری‌ها و اختراعات و پژوهش‌های نوین یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای پیشگیری و برطرف کردن این بحران (ویروس کرونا) است افزود: سازمان‌ها و دانشگاه‌های معتبر جهانی با برگزاری مسابقات و چالش‌ها به دنبال راه حل‌های نوآورانه برای کمک به مردم دنیا هستند. نماینده‌های علمی ایران در این مسابقات مهم توانستند رتبه‌های ارزشمندی را کسب کنند.

این نخبه اسفراینی با اشاره به اسامی اعضای این تیم تصریح کرد: مبینا قزی و آریانا نوری از شهرستان اسفراین توانستند در مسابقات آنلاین جهانی لهستان مدال نقره و جایزه ویژه مسابقات رومانی و همچنین جایزه بزرگ اختراعات و نوآوری‌های کرونا در ترکیه را کسب کنند. برای اولین بار تیم ایران در چالش جهانی نوآوری ام‌ای‌تی آمریکا پذیرش شد و نوآوری ایرانی‌ها روی سایت این دانشگاه چاپ شد. خانم‌ها مبینا قزی و آریانا نوری موفق به کسب لقب INV از سوی فدراسیون مخترعین جهانی از دفتر سوئیس شدند و نوآوری خانم فاطمه ابراهیمی مفرد در سایت نوآوری‌های سازمان ملل متحد چاپ شد.

کد خبر 555445 برچسب‌ها اختراع - ثبت استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اختراع ثبت استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های بین‌المللی عربستان مقابل حریفی از بلژیک پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در دور نخست از مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی اسمش در کشور عربستان، ظهر امروز به مصاف «سدریک نویتینک» نفر 89 رنکینگ جهانی از بلژیک رفت و این حریف را 3 بر صفر شکست داد.

عالمیان که در رده 68 رنکینگ جهانی قرار دارد، در دور دوم مقابل برنده جدال آندریاس لونکو از اتریش و لیلیان باردت از فرانسه میباشد قرار خواهد گرفت.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که فردا با «ادوارد اونسکو» 19 ساله نفر هفتادوهشتم دنیا از رومانی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید