Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رسول پناه اعلام کرد باشگاه پرسپولیس پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، بازیکنان جدید را جذب کرده است

مهدی رسول پناه درباره شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داده است.

به گزارش طرفداری، مهدی رسول‌ پناه در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص شکایت باشگاه النصر عربستان و اقدام‌ های صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس گفت:

تمامی اقدامات باشگاه پرسپولیس، در جذب بازیکنان جدید، کاملا قانونی بوده و مدارک و مستندات ما در این زمینه کامل است و کوچکترین تردیدی در عملکرد خودمان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم ‌های باشگاه، همیشه بر مبنای قانون و مقررات ابلاغی فیفا، کنفدراسیون و فدراسیون فوتبال ایران بوده است. حتی زمانی‌ که تیم پرسپولیس با تمام بازیکنان خود در قطر حاضر شده بود، هنوز پنجره نقل و انتقالات باز بود.

مهدی رسول پناه ادامه داد:

همچنین در رای فیفا، زمان ابلاغ آن به صراحت و وضوح تمام وجود دارد و شرایط، تشریح شده است. باشگاه در فرصت قانونی، اقدامات خود را انجام داد، ما حتی پس از اعتراض بی ‌اساس باشگاه النصر عربستان مدارک و مستندات خود را به نایب رییس محترم کنفدراسیون فوتبال آسیا، جناب آقای تاج، ارائه دادیم که از نظر ایشان تمامی اقدامات باشگاه کاملا در محدوده قوانین و مقررات بوده است.

رییس هیات مدیره وسرپرست باشگاه پرسپولیس، اضافه کرد:

متاسفانه اظهار نظر منصفانه و دقیق تاج به مذاق برخی در داخل و خارج از کشور خوش نیامده و با واکنش ‌های تند و توهین آمیز با آن برخورد کردند که در مورد افراد داخل کشور، واقعا تاسف بار است و حتما باید پیگیری قضایی شود. ما معتقدیم این پرونده باید با رفتار توام با احترام و ادب دنبال شود، زیرا صد درصد محق هستیم و انتظار صدور رای بی‌طرفانه و مبتنی بر قانون و مقررات، به نفع پرسپولیس را از کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم.

مهدی رسول پناه ادامه داد:

مجدد تاکید می‌کنم حفظ حرمت‌ها و توجه به اصول و مقررات ورزشی و پیگیری مجدانه بر مبنای حقایق، باید مدنظر باشد و پرسپولیس بی‌شک سرافراز از این پرونده، خارج می‌شود. پرسپولیس، پرطرفدارترین تیم قاره کهن با میلیون‌ها عاشق در ایران و سراسر دنیاست که حضورشان در هر میدانی شورآفرین و هیجان بخش است. نامی است که هیچ‌کس نمی‌تواند نادیده‌اش بگیرد. میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا، چشم به رای عادلانه و منصفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، مبنی بر حقانیت پرسپولیس دارند.

 

همچنین بخوانید:

واکنش کاربران عربی توییتر به مصاحبه اختصاصی برانکو با طرفداری

جلسه مسئولان پرسپولیس با فدراسیون‌ فوتبال بابت شکایت النصر

برانکو ایوانکوویچ: اگر النصر سندی از من علیه پرسپولیس دارد، رو کند! / اختصاصی طرفداری

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهدی رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم

گلزنی مهدی قائدی در دیدار اتحاد کلبا و النصر امارات.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم