Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا در نامه ای خطاب به باشگاه ملوان و فدراسیون فوتبال ایران از لغو محدودیت های نقل و انتقالاتی باشگاه ملوان خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی، فیفا در نامه فوق الذکر صحت عملیات مالی باشگاه ملوان در پرداخت مبلغ ادعایی بازیکن سابق ملوان را تایید کرده و با اعلام مختومه شدن پرونده ی شاکی تمامی محدودیت های نقل و انتقالاتی باشگاه ملوان را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پرونده شکایت سرگی پاشنکو، فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات ادعایی این بازیکن، پنجره نقل و انتقالات باشگاه ملوان را در تمامی رده های سنی بسته بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟