Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:19:25 GMT

هرکول آملی در اندیشه نبرد با غول ترکیه ای(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۸۸۴۷

پدیده سنگین وزن کشتی آزاد ایران توانست یکی از رقبای خود در راه رسیدن به المپیک را از پیش رو بردارد.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع که از سال گذشته با کسب مدال طلا در مسابقات امیدهای جهان و همچنین شکست دادن گنو پتریاشویلی، قهرمان گرجستانی جهان در جریان لیگ برتر کشتی، نام خودش را بر سر زبان ها انداخت؛ همچنان به درخشش ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این هرکول آملی که هدفش را رسیدن به طلای المپیک قرار داده، دیروز مقابل یکی از رقبای داخلی خود ایستاد. یداله محبی که سهمیه سنگین وزن ایران در کشتی آزاد المپیک توکیو را قطعی کرده، با دوبنده تیم هیات کشتی قائمشهر برابر جوان اول کشتی ایران قرار گرفت.


زارع که به نظر می رسد کاملا آماده است، اجازه خودنمایی به یداله محبی نداد و توانست با نتیجه 4 بر صفر او را مغلوب کند.

 


حالا شاید تنها مانع برای المپیکی شدن زارع با دوبنده ایران، پرویز هادی باشد. البته در لیگ برتر امکان رویارویی این دو کشتی گیر وجود ندارد چون هر دو با تیم بازار بزرگ ایران قرارداد دارند و در واقع هم تیمی هستند.


از سوی دیگر اما زارع این روزها خیلی خوب رویاپردازی می کند. او که حسابی از شکست دادن محبی خوشحال بود، درباره احتمال رویارویی اش با طاها آکگول، قهرمان ترکیه ای جهان و المپیک هم گفت: طاها آکگول کشتی گیر بزرگ، قدرتمند و عنوان داری است. امیدوارم بتوانم با او کشتی بگیرم و شکستش دهم. من به دنبال کسب تجربه هستم، اما نمی خواهم این تجربه ها با شکست برایم به دست بیاید.

 

عکس‌ها: ایرنا

امیرحسین زارع آزاد کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیرحسین زارع آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جهان گفت: برای شاد کردن دل مردم به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال در المپیک هستم.

دریافت 22 MB

به گزارش ایسنا، امین میرزازاده فرنگی کار سنگین وزن ایران و دارنده مدال طلای جهان در حاشیه رقابت های جام تختی در جمع خبرنگاران درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان تنها متعلق به من نیست و متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنند.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی جام تختی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی‌ استان کمک می‌کند.

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید، گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کسی ناامید به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردوها از ۱۸ اردیبهشت شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.

فرنگی‌کار سنگین‌ وزن ایران درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، خاطرنصان کرد: اولین درخواست من این است که بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. قطعا این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پایان درباره کادر فنی تیم ملی گفت: رنگرز شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!