Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:45:40 GMT

فکری در سازمان لیگ به دنبال فسخ یک طرفه

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۹۰۲۴

فکری در سازمان لیگ به دنبال فسخ یک طرفه

محمود فکری امروز به سازمان لیگ رفت تا قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

به گزارش "ورزش سه"، فکری که شب گذشته بعد از عدم موافقت مدیران نساجی با حضورش در استقلال به طور رسمی و کتبا از سمتش در جمع آبی ها استعفا کرده بود، امروز به سازمان لیگ فوتبال رفت.


گزینه اصلی هدایت استقلال که همه درها به رویش برای حضور در تیمی که سالها پیراهن آن را پوشیده تقریبا بسته شده، تصمیم گرفته شخصا اقدام کند و قصد دارد به صورت یکطرفه قراردادش با نساجی را فسخ کند تا بتواند به این شکل هدایت استقلال را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که در صورت فسخ یکطرفه قرارداد از سوی محمود فکری مدیران نساجی از وی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت خواهند کرد و این مساله می تواند مشکلاتی را برای این مربی ایجاد کند.


باید دید طی ساعات آینده چه اتفاقاتی پیرامون استقلال، فکری و نساجی رخ می دهد و در نهایت آیا این مربی می تواند روی نیمکت آبی های پایتخت بنشیند یا خیر.

 

استقلال تهران نقل و انتقالات 1399 نساجی مازندران محمود فکری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران نقل و انتقالات 1399 نساجی مازندران محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!

 
به گزارش تابناک به نقل از اطلاعات آنلاین، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره نظارت بر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در قانون اهداف وزارت ورزش، این وزارتخانه ناظر بر کلیه فعالیت فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها است. ما یک قانونی داریم قانون تاسیس باشگاه‌ها و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و صدور پروانه باشگاه‌ها و مقررارت آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است. حتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم باید هر ۳ سال یک بار باید تمدید پروانه کنند. ما در این جا یک نظارت قانونی داریم. در وهله دوم درباره مقررات فیرپلی مالی و ما سپردیم به فدراسیون‌ها و ما حضور کارشناسی داریم. پرسپولیس و استقلال به تنهایی ارزش ندارند و در جمع لیگ ارزش دارند.

 وی افزود: انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالتی نداریم. انتخاب این افراد با خودشان است. درباره انتخاب اعضای هیات مدیره حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند تا باشگاه‌ها به سرانجام برسند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند، اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند