Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان -معاون علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک در همه جا، افزود: استفاده از ماسک فقط مخصوص بیماران نیست و حتی افرادی که احساس سلامت کامل دارند، باید از ماسک استفاده کنند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان ،دکتر آبتین حیدرزاده ،با بیان اینکه طی چند روز گذشته آرام آرام تعداد بیماران کرونایی استان گیلان در حال افزایش است، اظهار کرد: بیش از ۳۳۰ نفر در سطح بیمارستان های استان بستری هستند که در هفته گذشته به کمتر از ۳۰۰ نفر رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک در همه مکان ها، افزود: همه افراد چه در فضاهای بسته و چه در فضاهای باز باید ماسک بزنند.

حیدرزاده، با بیان اینکه درصد استفاده مردم از ماسک باید به بالای ۸۵ درصد برسد، خاطرنشان کرد: شرط اینکه از موج سوم کرونا عبور کنیم، ماسک زدن همگان است؛ در غیر این صورت به شدت درگیر بیماری و افزایش مرگ و میر ناشی از افزایش تعداد مبتلایان خواهیم شد.

وی از بستری شدن ۵۵ بیماری کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در گیلان خبر داد و اضافه کرد: از همه ایرانی هایی که قصد سفر به شمال را دارند می خواهیم سفر خود را به تعویق بیاندازند.

معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه مسافران با آمدنشان هم جان خودشان و هم جان هم استانی های ما را به خطر می اندازند، یادآور شد: ثابت شده که انتقال بیماری کرونا در تجمعات بیشتر رخ می دهد. همچنین مبادله کالا و پول نیز می تواند عامل جدی در انتقال بیماری باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کرده و در اجرای برنامه‌های خود باید به‌ صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همگان است.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند و برای اجرای این برنامه‌ها هم به‌صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیرگذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی اعم از مجازی و مکتوب، ادامه داد: تقویت هویت ایرانی و اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

قاسمیان تصریح کرد: مشارکت اجتماعی در نهادینه شدن فرهنگ خیرخواهی دارای اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی و ارتباطی ضروری است.

منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل به‌زودی رونمایی می‌شود

وی بیان کرد: در راستای سالم‌سازی فضاهای مجازی، باید تولید و توزیع محتوا به‌صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان اردبیل در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تدوین منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان و رونمایی از آن در آینده نزدیک، گفت: در این منشور، رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان اردبیل یادآوری شده و فعالان فضای مجازی را نسبت به اجرای آن دعوت می‌کند.

در این نشست مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل نظرات و نیازمندی‌های خود را برای اجرای برنامه‌ها در طول سال بیان کردند.

کد خبر 749137

دیگر خبرها

  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟