Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یگان های ارتش سوریه با مجموعه ای از عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش در مناطق بیابانی شرق حماه درگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ منابع خبری از درگیری های شدید یگان های ارتش سوریه با مجموعه ای از عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش در مناطق بیابانی شرق حماه خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این درگیریهای شامگاه سه شنبه در مناطق بیابانی شرق حماه رخ داد که به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست ها منجر شد.
ابتدا عناصر وابسته به گروه داعش به مواضع ارتش سوریه در محورهای شهرک های توینان - الفاسده - التناهج از توابع منطقه السعن در حومه شرقی حماه حمله کردند.
یک منبع میدانی گفت شماری از ترویست های داعشی قصد داشتند به مواضع نیروهای ارتش در محور توینان - الفاسده - التناهج حمله کنند اما یگان های ارتش موفق به شناسایی تروریست ها شدند که باعث بروز درگیری شدید میان طرفین شد و تعدادی از تروریست ها در این درگیری کشته و یا زخمی شدند و بقیه تروریست ها نیز به سمت بادیه (صحرای) حماه که از لحاظ جغرافیایی به مناطق صحرایی رقه و حمص متصل است‏، فرار کردند.
منبع میدانی افزود جنگنده های نیروی هوایی سوریه چند بار خطوط امداد رسانی تروریست ها را بمباران کردند.
این منبع تاکید کرد یگان های ارتش سوریه به تازگی چندین حمله تروریستی را در جبهه صحرای شرقی حماه خنثی کردند. پس از یک رشته حملات مداوم هسته های وابسته به گروه تروریستی داعش در بخش شرقی حماه، تعداد بیشتری از یگان های ارتش سوریه در این منطقه مستقر شدند.
منبع میدانی در گفتگو با اسپوتنیک فاش کرد بیشتر حملات عناصر تروریستی داعش شبانگاه و با اتکا به خطوط امداد رسانی که صحرای حماه را از طریق صحرای حمص به منطقه التنف که تحت کنترل ارتش آمریکا قرار دارد، ‏ متصل می کند‏ صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درگیری شدید هسته یگان های ارتش سوریه تروریستی داعش تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه

محمد صلاح مصری از حضور دیر موقعش به زمین پس از رسیدن گل تساوی وستهام عصبانی بود که با یورگن کلوپ درگیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم