Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@04:02:15 GMT

پاسخ مولاوردی به ادعاها درباره جاسوس بودنش

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۹۱۴۲

آفتاب‌‌نیوز :

شهیندخت مولاوردی نماینده رئیس جمهور در شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر «محکوم شدن به جرم جاسوسی و ارائه اطلاعات طبقه بندی به بیگانگان»، گفت: فقط یک جلسه در شعبه ۱۵ برگزار شده است و نه آخرین جلسه از سلسله جلسات! و آخرین دفاع هم‌ در همان جلسه روز دوشنبه اخذ بود، شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: اتهامی تحت عنوان جاسوسی در کیفرخواست ذکر نشده است که محکومیتی تحت آن عنوان آمده باشد.

مولاوردی افزود: هنوز جوهر دفاعیه خشک نشده که این جوسازی ها شروع شده است! آیا این وهن دستگاه قضا و به سخره گرفتن عدالت قضایی و اصل دادرسی عادلانه نیست؟ مدعی العموم کجاست؟

گفتنی است؛ جلسه دادگاه با حضور وکیل مدافع متهم، نماینده حقوقی معاونت حقوقی ریاست جمهوری و نماینده دادستان برگزار شد، دو اتهام در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی شده با پوشش مسئولین نظام با هدف برهم زدن امنیت کشور از طریق انعقاد قرارداد با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و فعالیت تبلیغی علیه نظام به مولاوردی، تفهیم شد.

در جلسه دادگاه، مولاوردی و وکیل مدافع او دفاعیات خود را ارائه دادند و آخرین دفاع نیز توسط دادگاه از متهم اخذ شد.

منبع: خبرگزاری برنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مولاوردی رییس جمهور اتهام جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعاها درباره اجرای توافق مهم میان ایران و طالبان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 پس از آنکه بخشی از سیلاب شکل گرفته بر اثر بارش شدید در افغانستان از مرز دو کشور عبور کرد و وارد ایران شد، حالا ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه این اتفاق را در چارچوب اجرای توافق حقابه هیرمند خوانده و از تداومش در توافق با طالبان خبر داده است. اظهارات کنعانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ادعاها درباره اجرای توافق مهم میان ایران و طالبان
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان