Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خیلی‌ها سعی داشتند برای من و باشگاه حاشیه درست کنند چراکه می‌دانستند ما برای یک اتفاق و هدف بزرگ دور هم جمع شدیم

رحمان رضایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص سرمربیگری‌اش در تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب‌آهن پله طرقی من بود چون از این تیم به ایتالیا رفتم. از بدو ورودم به اصفهان هواداران ذوب‌آهن من را شرمنده خود کردند و آنها واقعا مهمان نواز‌ترین مردم دنیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تمجید از قاسم حدادی‌فر به عنوان کاپیتان ذوب‌آهن، گفت: سعی کردم قبل از هر چیز به بازیکنان بومی این تیم احترام بگذارم و می‌دانم بازیکنی مثل قاسم حدادی‌فر برای این تیم زحمات بسیاری کشیدند. حضور حدادی‌فر در تیم قطعا به ما قوت قلب می‌دهد و در روند رو به جلو ذوب‌آهن تاثیرگذار است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره این که چه برنامه‌ای برای فصل آینده دارد، گفت: از هواداران انتظار دارم همینطور که در این مدت به من اعتماد و لطف داشتند، در طول فصل نیز به من اعتماد کنند چراکه همه عضو یک خانواده هستیم و برای موفقیت و بالا بردن نام ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم. اهداف بزرگی در سر دارم و می‌دانم ذوب‌آهن پتانسیل رسیدن به جمع بهترین‌ها را دارد. با وجود این بازیکنان، نفراتی که در حال جذب‌شان هستیم و هواداران خوب‌مان، امکانات سخت افزاری خوب ذوب‌آهن و حمایت اعضای هیئت مدیره باشگاه، مطمئن هستم اتفاقات بزرگی را برای ذوب رقم می‌زنیم و به اهدافمان می‌رسیم.

رضایی ادامه داد: در این مدت کم خیلی‌ها سعی داشتند برای من و باشگاه حاشیه درست کنند چراکه می‌دانستند ما برای یک اتفاق و هدف بزرگ دور هم جمع شدیم و به طور قطع نیز در این مسیر به موفقیت می‌رسیم. البته آنها کسانی هستند که اهداف شخصی‌شان به خطر افتاده چراکه با حضور ما دیگر جایی برای آنها و اهداف شخصی‌شان باقی نمانده و قصد دارند به باشگاه ذوب‌آهن و هواداران آن ضربه بزنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال‌ها تجربه حضور در ایتالیا را در کارنامه‌ام دارم و مطمئنا از این تجربه در باشگاه محبوبم ذوب‌آهن استفاده می‌کنم. با حضورم در ذوب‌آهن این احساس را دارم که این تیم با امکانات سخت‌افزاری بسیار خوب و همچنین حمایت قابل توجهی که از سمت کارخانه می‌شود، یکی از باشگاه‌های مدرن و خوب فوتبال ایران و آسیا به حساب می‌آید. مطمئن باشید که ذوب‌آهن متفاوتی را در فصل آینده خواهید دید.

بیشتر بخوانید: ۲ بازی تدارکاتی در دستور کار ذوب‌آهن

انتهای پیام/

برچسب ها: رحمان رضایی ذوب آهن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن رحمان رضایی ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از این 5 ویدئو، لذت می برید و بیش از 5 چیز یاد خواهید گرفت؛ قول می دهیم (فیلم)

        ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کوتاه ترین راه برای ثروتمند شدن چرا کداک شکست خورد؟ تجربه جالب برند ikea

دیگر خبرها

  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • از این 5 ویدئو، لذت می برید و بیش از 5 چیز یاد خواهید گرفت؛ قول می دهیم (فیلم)
  • از این 5 ویدئو، بیش از 5 چیز یاد خواهید گرفت؛ قول می دهیم (فیلم)
  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم