Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:31:57 GMT

مشکل بزرگ آلمان؛ سرماخوردگی تیمو ورنر

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۹۵۸۱

مشکل بزرگ آلمان؛ سرماخوردگی تیمو ورنر

نام تیمو ورنر از فهرست تیم ملی آلمان برای بازی دوستانه مقابل ترکیه خط خورد. علت خط خوردن اسم ورنر، سرماخوردگی خفیف او اعلام شده است.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام فهرست بازیکنان تیم ملی آلمان برای دیدار دوستانه امروز مقابل ترکیه نام تیمو ورنر در این فهرست دیده نمی‌شود. علت عدم حضور او در این فهرست سرماخوردگی خفیف اعلام شده اما انتظار می‌رود ستاره چلسی در دو بازی آلمان مقابل اوکراین و سوئیس در لیگ ملت‌های یوفا حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان و مارکوس زورگ دستیارش دیروز بعد از اعلام اسامی دعوت شده به تیم ملی به خبرنگاران گفتند: " تیمو ورنر به یک سرماخوردگی خفیف مبتلا شده و امروز به تیم ما ملحق نمی‌شود".

 

این در حالی است که ورنر روز شنبه در جریان پیروزی 4-0 چلسی مقابل کریستال پالاس 90 دقیقه بازی کرده بود.

 

آلمان در روزهای 10 و 13 اکتبر در لیگ ملت‌های یوفا به مصاف اوکراین و سوئیس رفته و امروز هم در یک بازی دوستانه در کلن با ترکیه دیدار می‌کند.

 

زورگ دستیار یواخیم لوو در ادامه نشست دیروز به خبرنگاران گفت مانشافت با ورنر در تماس است و انتظار می‌رود او در روزهای آینده به تیم ملی ملحق شود تا در مقابل اوکراین و سوئیس به میدان برود.

 

 

چلسی تیمو ورنر تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی تیمو ورنر تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان تیمو ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم

در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان، عصر امروز چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه مصاف لایپزیش و دورتموند مصاف تیم‌های چهارم و پنجم جدول با نتیجه چهار بر یک به سود لایپزیش خاتمه یافت.

با این نتیجه شاگردان مارکو رز جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کردند و اختلافشان با دورتموند رده پنجمی به ۵ امتیاز افزایش یافت. اگرچه احتمال خیلی زیاد سهمیه لیگ آلمان در لیگ قهرمانان سال آینده ۵ سهمیه خواهد بود و زنبور‌ها هم راهی این مسابقات می‌شوند، اما در صورتی که همان چهار سهمیه باقی بماند، شاگردان ترزیچ احساس خطر خواهند کرد و خیال لایپزیش با این برد راحت شد.

اوپندا (۲۳)، ششکو (۴۶)، سیماکان (۴۶) و بائوم گارتنر (۸۰) برای لایپزیش و سانچو برای دورتموند گلزنی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در سایر دیدارها، بایرن مونیخ رده دومی با گل‌های هری کین و اکیتیکه ۲-۱ اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و وردربرمن با سه گل میزبانش آگزبورگ را برد و فرایبورگبا نتیجه ۲ بر ۱ از ولفسبورگ شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم