Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از دهیاران بخش مرکزی تنگستان اظهار داشت: دهیاران نقش مهمی را در رفع مشکلات روستاها و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های روستایی دارند.

وی با اشاره به اینکه محرومیت زدایی و توسعه روستایی از اهداف مهم دولت در شهرستان تنگستان بوده است اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و اجرای پروژه‌ها شاهد تغییر و تحولات خوبی در روستاها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنگستان افزود: امروز شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد توسط دهیاران در روستاها بوده و این خدمات ارزشمند باعث ماندگاری مردم در روستاها شده است.

رفیعی پور بیان داشت: در حوزه ورزش و احداث زمین‌های چمن مصنوعی، بوستان‌های امید، آسفالت معابر، حوزه بهداشت و درمان، اشتغال روستایی، آب و گاز رسانی خدمات این دولت با گذشته قابل مقایسه نمی‌باشد و نقش دهیاران در انجام این خدمات و پروژه‌ها بسیار پررنگ است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ از محل ارزش افزوده بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال به حساب دهیاران شهرستان واریز شده و اجرای پروژه‌های عمرانی روستاها از همین اعتبارات و توسط دهیاران انجام شده است.

در این آئین از دهیاران برتر بخش مرکزی (بنه گز، عالی حسینی، بازویی، منصوری جنوبی، احمد آباد، باغک جنوبی و اشکالی) تجلیل شد و از طرف دهیاران و تعاونی دهیاران از فرماندار و بخشدار مرکزی نیز تقدیر شد.

کد خبر 5042662

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دهیاری تنگستان ویروس کرونا شیراز اربعین 99 چهل سالگی دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟

واریز هدیه روز معلم تا آخر امشب؛ تکلیف بازنشستگان چه می شود؟

پیام خنده‌دار دانش آموز به معلم در آستانه روز معلم؛ با من مشکل دارید!

چشمان تیزبینت را بسنج و‌هدفون را در ۸ ثانیه پیدا کن

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی