Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ماندانا زنگنه روز چهارشنبه در نشست بررسی و رفع مشکلات طرح‌های مشمول تسهیلات یارانه ای، کمک‌های فنی و اعتباری و ایجاد و توسعه مجتمع‌های تولیدی صادرات‌گرا در سواحل مکران اظهار داشت: در منطقه آزاد غیر از این طرح منابع تسهیلاتی یارانه‌دار وجود ندارد و  این طرح به جهت اهمیتی که در توسعه سواحل مکران دارد طرح خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید در فرصت زمان باقی مانده تا پایان سال تکلیف این تسهیلات مشخص شود تا به بهترین شکل در طرح‌های تاثیرگذار در وضعیت‌ سیستان و بلوچستان و منطقه، منابع جذب شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: هدف این بود که منابع در راستای تکمیل زنجیره ارزش سوق داده شود که به هر شکل بخاطر مشکلاتی که در حوزه سرمایه‌گذاری بود این طرح‌ها معرفی شدند.

وی ادامه داد: در این مورد بانک‌های عامل و همکاران بانک کشاورزی بسیار کمک کردند اما لازم است چند طرح بلاتکلیف در بانک کشاورزی مجدد بررسی شود.

دکتر زنگنه بیان کرد: بلاتکلیفی از همه چیز بدتر است و  وقتی طرح طولانی شده و مدت‌ها بلاتکلیف باقی بماند منجر به انصراف متقاضیان خواهد شد و این پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: هر کدام از این طرح‌ها مسایل و مشکلاتی دارند که بعضا برای پرداخت تسهیلات از سوی بانک عامل با دستورالعمل‌های اداری‌ شان معذوریت‌هایی وجود داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط این استان  لازم است مثل بقیه منابع تسهیلاتی که بانک‌ها برای رفع مشکلات راه حل پیدا کردند در مورد این طرح نیز با توجه به اینکه منابع خوبی در سواحل مکران وجود دارد و این تسهیلات بهترین نوع تسهیلاتی است که ما در این مرحله داریم همگان باید کمک کنند تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان تسهیلات بانکی توسعه صادرات جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تسهیلات بانکی توسعه صادرات جهش تولید سیستان و بلوچستان تسهیلات بانکی توسعه صادرات جهش تولید اخبار کنکور سیستان و بلوچستان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما آنها یک بازی بیشتر از حریف انجام داده‌اند و همین باعث شده است که این احتمال وجود داشته باشد که صدر را از دست بدهند.

فشردگی دیدارهایی که شاگردان پپ گواردیولا باید در چند روز باقی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر برگزار کنند باعث شده است که بسیاری احتمال از دست دادن امتیاز توسط این تیم را مطرح کنند و به نظر می‌رسد که آرتتا هم بسیار به این اتفاق امیدوار است.

سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« بله، این چیزی است که با قلب و روحم آرزویش را دارم. می‌دانید که احساس من چیست. هر تیمی فقط می‌خواهد برنده باشد و برای قهرمانی نیاز دارید که سایر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند و شما آرزو می‌کنید که این اتفاق رخ دهد.

و پس از این که سیتی ببرد، ما باید احساس‌مان را مدیریت کنیم چون مهم نیست که در آن روز چه اتفاقی رخ می‌دهد. هنوز دیدارها و امتیازهای بسیاری باقی مانده است. باید خوب بازی کنیم و آماده باشیم و در بازی بعدی به پیروزی برسیم تا امیدمان را حفظ کنیم. این کاری است که ما انجام خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان