Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:58:09 GMT

خشم دخیا از مدافع یونایتد: چکار می‌کنی لوک؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۰۰۳۱

خشم دخیا از مدافع یونایتد: چکار می‌کنی لوک؟

تصاویر جدید نشان می‌دهد داوید دخیا دروازه‌بان یونایتد در جریان شکست سنگین مقابل تاتنهام تا چه حد از جاگیری لوک شاو مدافع این تیم عصبانی بوده.

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر جدید شبکه اسکای از دیدار روز یکشنبه منچستریونایتد و تاتنهام که با شکست تحقیرآمیز یونایتد با نتیجه 6-1 به پایان رسید داوید دخیا سنگربان یونایتد روی یکی از گلهای تاتنهام تا چه حد از لوک شاو مدافع این تیم عصبانی بوده و چقدر بر سر او فریاد کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این تصاویر مشخص است درحالیکه یونایتد 3-1 از تاتنهام عقب افتاده در جریان یکی از حملات حریف، داوید دخیا تلاش زیادی می‌کند تا لوک شاو دفاع چپ این تیم را برای موضع گیر‌ی بهتر در مقابل مهاجمین حریف هدایت کند. ولی دخیا هر چه تلاش می‌کند روی شاو کوچک‌ترین تاثیری ندارد.

 

 

 

درحالیکه یونایتد ده نفره است سرژ اوریه در سمت راست خودی فضای بزرگی در مقابل خود می بیند و لوک شاو که باید این فضا را پوشش دهد اصلاً در تصویر نیست. درحالیکه مگوایر برای قطع کردن سانتر موقعیت خود را ترک کرده دخیا با فریاد از شاو می خواهد جای خالی مگوایر را پر کند.

 

حواس شاو به هری کین در حاشیه محوطه جریمه است و فرار سون از پشت سرش را نمی بیند

 

اما لوک شاو بدون اینکه از فضای پشت سرش باخبر باشد تنها به استارت هری کین چشم دوخته و این در حالی است که سون به راحتی از کنار شاو گذشته و وارد فضا می‌شود.

 

دخیا که سعی می‌کند شاو را متوجه کند فریاد می‌زند: " نه لوک، جلو، جلو". اما شاو زمانی متوجه اشتباهش می‌شود که دیگر دیر شده و سون که به تیر نزدیک یونایتد رسیده توپ را وارد دروازه او می‌کند.

 

خشم دخیا به خاطر خالی گذاشتن تیر نزدیک توسط لوک شاو

 

دخیا ناگهان مثل آتش فشانی از خشم منفجر می‌شود و بر سر لوک شاو فریاد می‌زند: " هی، اینجا تیر نزدیک است، چکار می‌کنی". دخیا سپس برگشته و با عصبانیت به تیر دروازه ضربه می‌زند.

 

گلزنی سون برای تاتنهام روی اشتباه سون

 

منچستر یونایتد داوید دخیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد داوید دخیا داوید دخیا لوک شاو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا

امید تیم فوتبال منچستر یونایتد با تساوی مقابل برنلی رده نوزدهمی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در اولدترافورد مقابل برنلی به تساوی یک بر یک رسید.

در این بازی برای یونایتد آنتونی در دقیقه 79 گلزنی کرد ولی برنلی توانست در دقیقه 87 توسط آمدونی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی برساند.

یونایتد با این تساوی 54 امتیازی شد تا امیدش برای رسیدن به رده چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارسلونا فاتح نبرد سن سیرو مالک منچستر یونایتد در گذشت

دیگر خبرها

  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم