Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:12:25 GMT

تصادف در محور کاشان بادرود ۴ کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۰۲۲۱

تصادف در محور کاشان بادرود ۴ کشته بر جای گذاشت

گروه استان‌ها - رئیس هلال احمر کاشان از وقوع تصادف دو خودرو در محور کاشان بادرود و کشته شدن چهار نفر خبر داد. - اخبار استانها -

منصور میرابوطالبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع سانحه رانندگی صبح امروز در محور کاشان - بادرود اظهار داشت: پس از اعلام وصول این سانحه عوامل امداد و نجات هلال احمر کاشان به همراه اورژانس به محل حادثه اعزام و در کمترین فرصت به محل مذکور رسیدند و اقدامات امداد و نجات توسط تیم اعزامی هلال احمر و اورژانس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به جزئیات این سانحه افزود: حادثه بین یک دستگاه خودرو نیسان حامل کپسول اکسیژن و یک دستگاه خودرو سواری به وقوع پیوسته است که خودرو نیسان یک سرنشین و خودرو سواری حامل سه سرنشین بوده است.

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان - قزوین/ برخورد 12 خودرو 2 کشته و 3 زخمی برجای گذاشتتعداد بستری‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در آذربایجان‌غربی 34 درصد کاهش یافتتصادف خونین در محور نگار به سمت بهرامجرد / برخورد 3 خودرو ‌7 کشته و زخمی بر جای گذاشت

رئیس هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه متاسفانه سرنشینان هر دو خودرو در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند، ابراز داشت: متاسفانه این سانحه چهار کشته بر جای گذاشته است و علت سانحه نیز توسط عوامل پلیس راه در دست بررسی است و امدادگران پایگاه شهدای امدادگر کاشان رهاسازی متوفیان را انجام دادند.

وی ضمن تاکید بر رانندگی با سرعت مطمئنه گفت: از تمامی شهروندان و مسافران درخواست داریم تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه در کاهش سوانح و تلفات ناشی از حوادث تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در سه راهی گتوند یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۸ ظهر امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند اطلاع داده شد؛ بین یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و به محض اعلام وقوع ۳ تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان گتوند به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی محور حادثه خیز سه راهی گتوند متأسفانه یک نفر از هم وطنانمان که یک مرد ۲۶ ساله بود فوت و ۵ هموطن دیگر با سنین ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی اورژانس مصدومین حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

کد خبر 750879

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت