Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور درباره خبر منتشره در خبرگزاری دانا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیرو درج خبری در خبرگزاری دانا مورخ ۱۴ مهر ۹۹، با عنوان «حیات خلوت ورزش در چنبره بی مسئولیتی» روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور جوابیه ای بدین شرح منتشر می نماید:

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور یک شرکت کاملا دولتی می باشد که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت نموده و طبق اساسنامه، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل آن توسط وزیر محترم ورزش و جوانان منصوب می گردد و نهادهای نظارتی کشور از جمله سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات بر تمامی امور این شرکت، نظارت کامل داشته و دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت فوق دارای مجموعه های ورزشی از جمله آزادی، انقلاب، شهید شیرودی، شهید کشوری، دیزین، شمشک، تنیس استقلال و تعدادی مجموعه سوارکاری در کشور می باشد و از آنجایی که این شرکت به صورت خودگردان و در قالب درآمد و هزینه اداره می شود و بودجه ای از محل منابع دولتی جهت امورات جاری از جمله نگهداری اماکن و حقوق کارکنان دریافت نمی کند، به حکم قانون مکلف است از اجاره اماکن تحت مالکیت خود در مجموعه های ورزشی تابعه کسب درآمد نماید.

در راستای این مهم، پیرامون اماکن در اختیار فدراسیون های ورزشی به اطلاع می رسانیم اجاره اماکن در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور توسط کارشناس های رسمی دادگستری و پس از تشریفات قانونی، قیمت گذاری می شوند تا در اجاره فدراسیون های درخواست کننده یا بخش خصوصی قرار گیرند.

در خصوص تجمع تعداد محدودی از کارکنان نیز لازم به ذکر است که پرداخت حقوق کارکنان همواره اولویت نخست مدیریت شرکت بوده و حقوق قانونی پرسنل از ابتدای سال جاری به صورت ماهانه و کامل پرداخت شده است، آن هم در شرایطی که به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا، بخش ورزش بیشترین آسیب اقتصادی را داشته و درآمدهای شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز با کاهش چشمگیر روبرو بوده است. در این میان، عده ای فرصت طلب با توجه به شرایط خاص کشور و سوءاستفاده از وضعیت اقتصادی شرکت، زمینه ایجاد تنش و تحریک کارکنان را فراهم آوردند که با رسیدگی مناسب، موضوع خاتمه یافت.

در خاتمه ذکر این نکته لازم است که ای کاش نگارنده مطلب مذکور، اطلاعات صحیح و دقیق تری از موضوعات مطروحه داشت یا حداقل صحت قضایا را از دفتر مدیرعامل یا روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور پرس و جو می نمود. ضمن آنکه نشر این جوابیه را در آن سایت، حق قانونی این شرکت می دانیم، بدیهی است با توجه به نشر اکاذیب، جای شکایت حقوقی از آن سایت پابرجا خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره بر مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی بر اجرای کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علیرضا مهاجر، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جلسه جهش تولید در دیمزارهای این استان میانگین سرانه زمین در کشور را ۳.۲ هکتار دانست و اظهار کرد: اگر به کمتر از این میزان برسیم قطعاً با کاهش بهره‌وری در اراضی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه واردات دانه‌های روغنی توسط واردات‌کنندگان در ازای خرید محصولات داخلی با قیمت مصوب از کشاورزان است، افزود: پس از پرداخت وجه به کشاورزان و تأیید آن اجازه واردات به این شرکت‌ها داده می‌شود.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بلوک‌بندی اراضی کشاورزی یکی از راهکارهای مقابله با کوچک شدن اراضی است که به صورت پهن‌بندی مدیریت می‌شوند، اظهار داشت: مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری مزارع می‌شود.

مهاجر در مازندران باید کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی انجام شود، خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی و تعاون روستایی وظیفه اصلی تأمین نهاده‌های کشاورزی نظیر کود و سم را برعهده دارند و باید بر اساس رسالت اصلی خودشان عمل کنند.

بابک مؤمنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این جلسه رسالت جهاد کشاورزی را در امر تولید دانست و گفت: تولید بذر محصولات کشاورزی در مازندران با جدیت دنبال می‌شود و در سال‌جاری این مشکل چندساله را رفع خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: تلاش این سازمان بر تأمین و تولید بذر محصولات کشاورزی استان با مباشرت شرکت خدمات حمایتی است.

کد خبر 749731

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟