Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ضرورت هوشیاری در موضوع حجاب و عفاف از برنامه ریزی جهت راه اندازی شهرک پوشاک اسلامی در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شکراله حسن بیگی در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان تهران با اشاره به توطئه های دشمن برای متاثر ساختن موضوع حجاب اظهار داشت: دشمنان به انحای مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند که در این راستا موضوعات فرهنگی به ویژه موضوع حجاب در تیر راس اقدامات آنها قرار دارد که باید در این زمینه هوشیاری کافی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در زمینه حجاب و عفاف مصوبه شورای انقلاب فرهنگی مبنای اقدامات می باشد، که این مصوبه سه ماه پیش ابلاغ شده و بایستی گزارش اقدامات به ستاد ارائه شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: در این جلسه همچنین یک سمن به صورت خودجوش متشکل از ۱۲۰ تولیدکننده برتر البسه اسلامی اعلام آمادگی کردند تا در زمینه تولید البسه اسلامی فعال شوند.

حسن بیگی سپس گفت: جهت فعالیت این سمن مقرر شد شهرداری های استان تهران مکان مناسبی را در اختیار این افراد قرار دهند تا نمایشگاه فروش و عرضه البسه با کیفیت و اسلامی به شهروندان ارائه شود.

وی با اشاره به موافقت معاون اقتصادی استاندار تصریح کرد: مصوب شد تا زمینی در یکی از شهرستان ها به این افراد تعلق گیرد تا زمینه ایجاد شهرک پوشاک اسلامی فراهم شود تا دسترسی به البسه اسلامی برای خانواده ها را تسهیل کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست