Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: امروز ۱۴ هزار و ۸۸۰ بسته لوازم التحریر میان دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمد رسول شیخی‌زاده پیش‌از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن آمفی‌تئاتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور رئیس کمیته امداد کشور در سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و عرض خوشامدگویی به همه مهمانان اظهار داشت: این آمفی‌تئاتر هدیه مقام معظم رهبری به کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اردوگاه علی ابن‌ابی‌طالب کمیته امداد سنندج هرساله میزبان مددجویان سراسر کشور به‌ویژه استان‌های غرب کشور است، افزود: برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی در این ارودگاه نبود آمفی‌تئاتر احساس می‌شد که امروز با بهره‌برداری از آن، دیگر شاهد مشکلات در این حوزه نخواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان خاطرنشان کرد: این سالن با ظرفیت 400 نفر در مساحت یک‌هزار و 196 متر در بخش‌های مختلف اداری در اردوگاه علی ابن‌ابی‌طالب کمیته امداد کردستان در سنندج احداث شده است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: رویکرد کمیته امداد در کمک به نیازمندان ستودنی استاستاندار کردستان: توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در اولویت قرار گیرد

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه 8 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: 4 میلیارد تومان از این اعتبار از محل فروش املاک در اختیار استان، 2 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد، یک میلیارد و 600 میلیون تومان از محل مشارکت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تأمین شده است.

شیخی‌زاده در ادامه با بیان اینکه 15 هزار دانش‌آموز و 2 هزار دانشجو و طلبه تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، یادآور شد: همزمان با بازگشایی مدارس از طریق خیرین تبلت و بسته‌های لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند کردستانی تهیه و به آنان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان از توزیع 14 هزار و 880 بسته لوازم التحریر میان دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان با حضور رئیس کمیته امداد کشور خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با این اقدامات شاهد شکوفایی و پیشرفت بیش از پیش استعدادها و دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی و آموزشی باشیم.

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد استان لوازم التحریر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در عرصه تولیدات دستی و کشاورزی در سنندج برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌اله موسوی پیش‌از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: دو برنامه بزرگ در استان کردستان در حال برگزاری است که یکی از آن‌ها، برپایی نمایشگاه طرح خود اتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان کردستان است که عصر امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج افتتاح و به مدت سه روز دایر می‌شود.

وی گفت: دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه، تولیدات کشاورزی و دستی خود مبنی بر محصولات بومی، را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار داده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم برپا شده است.

وی با بیان اینکه در بحث گرایش به شاخه نظری در استان وضعیت مطلوبی نداریم تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو میز به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها برپا و به سوالات دانش‌آموزان و خانواده‌ها پاسخ داده خواهد شد.

موسوی همچنین به برپایی غرفه هوش مصنوعی و آموزش‌های دیجیتال اشاره و اظهار کرد: این غرفه نیز زمینه توانمندی دانش‌آموزان را در عرصه دیجیتالی به نمایش می‌گذارد و امیدواریم مورد بازدید خانواده‌ها قرار بگیرد.

معاون آموزش و پرورش کردستان از برگزاری همایش کشوری مدیران مدارس شبانه‌روزی دوره دوم متوسطه نظری در استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش به مدت سه روز با حضور مدیرانی از وزارتخانه در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت 3 ظهر تا 10 شب در معرض بازید مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد