Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران پس از ۸ ماه دوباره شکل گرفته و با دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات اولین اردوی آماده سازی اش برای ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را آغاز کرده است.

یوز‌های ایرانی قرار است در ۲ دیدار تدارکاتی با ازبکستان و مالی دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ازبکستان چند روزی است که اردوی آماده سازی خود را زیر نظر "وادیم آبراموف" آغاز کرده است و تا به حال نتوانسته اند به جام جهانی فوتبال راه پیدا کنند، اما در مقدماتی جام ۲۰۲۲ قطر در گروه D که تیم‌های عربستان، سنگاپور، فلسطین و یمن حضور دارند در صدر جدول است و تیم مدعی عربستان در مکان دوم قرار دارد.

ازبکستان برای دیدار با ایران تمامی ستارگان خود را فراخوانده تا با تمام قوا مقابل شاگردان اسکوچیچ قرار بگیرد. البته ازبک‌ها برای این بازی ایگور کریمتس و اونوروف را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و همچنین جمشید اسکندروف که در لیگ کره جنوبی بازی می‌کند به دلیل شرایط قرنطینه و ویروس کرونا اجازه خروج از این کشور را پیدا نکرد.

آبراموف  سرمربی تیم ملی ازبکستان برای تقابل با ایران، ۱۱ بازیکن از تیم پاختاکور دعوت کرده که اسامی آن‌ها به شرح زیر است.

دروازه بان: الدوربک سویونوف
دفاع: ایگور کریمتس، خوجیراکبر، فرخ سایفیوف
هافبک: ایسماعیلوف، خوجیمات اریکینوف، جلال الدین ماشاریپوف، اودیلجان خامروبه‌کوف، سردار سوبیرخوجائف، داستانبک خامداموف
مهاجم: ایگور سرگئیف

سویونوف دروازه بان اصلی تیم ملی ازبکستان است که مقابل پرسپولیس نیز حضور داشت که با شکست نماینده ازبک همراه بود. این دروازه بان ۲۹ ساله برای تیم ملی کشورش ۲۴ بازی انجام داده و عملکرد خوبی در سال‌های اخیر داشته است.

بیشتر بخوانید

ایران - ازبکستان/ رونمایی از تیم ملی اسکوچیچ با بازیکنان جدید

فرخ سایفیوف دیگر مدافع ارزشمند پاختاکور است که ۲۵ بازی برای تیم کشورش انجام داده و ستاره اصلی ازبک‌ها در خط دفاع است. او مقابل پرسپولیس نیز در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت.  

اوتابک شکوروف دیگر ستاره خط میانی ازبکستان است که در تیم شارجه امارات بازی می‌کند. این بازیکن ۳۰ بازی در تیم ملی کشورش انجام داده که حاصل آن ۳ گل بوده است. این بازیکن ۲۴ ساله یکی از بازیکنان آینده دار تیم ملی کشورش محسوب خواهد شد.

جلال الدین ماشاریپوف که بازیکن نام آشنایی برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود، در مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در دقیقه ۱۵ اخراج شد و یکی از عوامل شکست تیمش لقب گرفت. او ستاره ازبک‌ها است و سابقه ۲۸ بازی ملی را دارد.

الدور شومورودوف، مهاجم تیم ملی ازبکستان و عضو جدید باشگاه جنوا ایتالیا نیز که در ۴۲ بازی ۱۹ گل به ثمر رسانده، همراه با ایگور سرگئیف مهاجمان ازبک هستند که به طور قطع دیدار آن‌ها با خط دفاعی ایران حساسیت‌های زیادی دارد.  

داستانبک خامداموف نیز دیگر ستاره خط میانی ازبک‌ها محسوب می‌شود و باید دید در پایان این مسابقه تدارکاتی چه نتیجه‌ای بدست خواهد آمد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان روز پنجشنبه ۱۷ مهر ماه در ورزشگاه ۳۵ هزار نفری پاختاکور تاشکند به مصاف یکدیگر می‌روند. ملی پوشان ایرانی یک بازی تدارکاتی دیگر مقابل تیم ملی فوتبال مالی برگزار خواهند کرد.

قرار است در این بازی که بلیت فروشی آن رایگان است، هزار نفر در ورزشگاه حضور یابند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی ازبکستان ملی فوتبال ازبک ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!

به گزارش همشهری آنلاین امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در یک بازی خیریه در پاریس، مقابل الحاجی دیوف، ستاره اسبق تیم ملی سنگال و چندین ستاره اسبق دنیای فوتبال به میدان رفت.

در جریان این بازی، دیوف در یک صحنه «لایی» ظریفی به مکرون زد و رییس جمهور فرانسه که به نظر خود را تحقیرشده می‌دید، مجبور شد با خطا روی مرد ۴۳ ساله سنگالی، انتقام بگیرد!

مالک ترائوره، مجری و خبرنگار فرانسوی با بازنشر ویدئوی لحظه عبور توپ از بین پاهای مکرون نوشت: الحاجی، توصیه می‌کنم امشب در فرانسه نمانی!

در این بازی اسطوره‌های دیگری همچون آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال، ویلفرد امباپه پدر کیلیان امباپه، ادن هازارد ستاره سابق تیم ملی بلژیک، مارسل دسایی ستاره فرانسوی و قهرمان جام جهانی، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، دیدیه دروگبا، مهاجم اسبق چلسی و همچنین ساموئل اتوئو، ستاره اسبق تیم ملی و رییس کنونی فدراسیون کامرون حضور نیز داشتند.

این دیدار خیریه با هدف بهبود سطح رفاه جوامع کم‌برخوردار برگزار شد و در مجموع ۵۷ هزار و ۵۰۰ یورو نیز برای کمک به کودکان بیمار جمع‌آوری شد.

کد خبر 847178 برچسب‌ها ویژه ورزشی فرانسه

دیگر خبرها

  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • نقش حیاتی ستاره جوان تیم ملی در لحظات تعیین‌کننده
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلندِ میزبان؛ آخرین مانع فتح جام سیزدهم
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلند میزبان آخرین مانع تا فتح جام سیزدهم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند