Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@13:09:15 GMT

قاضی‌زاده: خبرچینی در ورزش رویه شده است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۰۸۶۵

قاضی‌زاده: خبرچینی در ورزش رویه شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید شستا چک فدراسیون را به اجرا گذاشته و به دنبال دریافت مطالبات خود است.

به گزارش مشرق، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی که این روزها با اظهار نظر در مورد مسائل فوتبالی و ورود جدی به پرونده ویلموتس یکی از چهره های شناخته شده سیاسی کشور به شمار می رود، در بازدیدی که از مشهد داشت، در رابطه با اخرین شرایط پرونده ویلموتس گفت: این پرونده از دو جهت در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شستا چک خود را به اجرا گذاشته و به دنبال مطالبات خود از فدراسیون است. در سازمان بازرسی هم پرونده در جریان است. ما هم در مجلس روی این موضوع کار می کنیم و به زودی گزارش را قرائت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پرونده در جریان و زنده است. الان دنبال این هستیم که گراندز محکومیت کشور برسد. 58 روز گذشته. نهایتا ظرف 2 ماه باید برسد. امیدواریم ظرف 10 روز آینده برسد. جزئیات آن مشخص می کند که چقدر شانس وجود دارد که در CAS  برنده باشیم.

بیشتر بخوانید:

تمجید AFC از دیوار بتنی پرسپولیس

او سپس در مورد استعدادیابی هیئت فوتبال استان خراسان در این استان به صورت رایگان بیان کرد: ما اینجا هستیم که از این پروژه ها و این اقدام حمایت کنیم. متاسفانه ورزش ما در همه جا پولی شده و اگر پول نداشته باشد، نمی‌تواند در هیچ رشته ای فعالیت کند. در این نقطه از شهر مشهد، مردم برای تامین معیشت خودشان مشکل دارند و این استعدادیابی و تمرین رایگان با امکانات جانبی جای تقدیر و تشکر دارد.

سوال بعدی از قاضی زاده هاشمی در رابطه با دیدار پرسپولیس و النصر بود و اینکه گفته می شود که از داخل کشور مدارکی به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محرومیت پرسپولیس ارسال شده است. قاضی زاده هاشمی در واکنش به این موضوع گفت: متاسفانه چندین سال است که گزارش های داخل به خارج و کذب در فوتبال ما را رایج شده و در همه حوزه ها و بخش ها این را می بینیم. به نظرم این ضعف وزارت ورزش است. قطعا این کارها خدمت به وطن نیست. در مورد یک مسابقه این را می بینید. در مورد اساسنامه و پرونده ویلموتس می بینید. در این میان عده ای برای منافع خودشان و مجموعه ای که دارند، اطلاعات غلطی علیه رقبا یا مجموعه های مقابلشان می دهند. ما همه ایرانی هستیم.  همه برای وطن و برای این همه توفیق ورزشی که حاصل شده، خوشحال شدیم. این یک توفیقی بود که این همه مردم خوشحال شدند و یک شور و نشاط مردمی در عین دلار 30 هزار تومانی ایجاد شد. این نشان داد ورزش هنوز زنده است. باید از توفیق های ملی حمایت کنیم.  اگر رقابتی هم وجود دارد، باید در عرصه داخلی باشد و خیلی خوب است.

او در پاسخ به این سوال که آیا این کارها مصداق جاسوسی است یا خیر، اینطور پاسخ داد: ما در مورد برخی از موضوعات گزارش هایی دریافت کرده ایم. مثلا در مورد ویلموتس گزارش خواسته ایم از دستگاه های امنیتی. در موضوعات دیگر هم گزارش بدهند، مجلس پیگیری خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ قاضی زاده هاشمی پرسپولیس النصر عربستان قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص