Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهرعلی حق‌گویان روز چهارشنبه در بازدید از شرکت کشت و صنعت و مجتمع شیر و گوشت محیا، افزود: کمیته امداد امام (ره) به دنبال اجرای برنامه‌های توانمندسازی است تا فقر را با استفاده از توانایی و ظرفیت‌های خانواده‌های تحت حمایت از بین ببریم.
وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی برای آموزش مددجویان و تامین نیروی کار مورد نیاز واحدهای تولیدی و خدماتی استفاده کند تا ضمن خدمت به مددجویان، در جهش تولید نیز گام موثری بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: هدف از اشتغالزایی مددجویان تنها ایجاد یک شغل و کسب درآمد برای خانواده نیست بلکه این نهاد با ارائه پیوست‌های فرهنگی در کنار تسهیلات اشتغال به دنبال توانمندسازی خانواده در ابعاد مختلف است.
حق گویان تصریح کرد: مددجویی که در هیچ جا گوش شنوایی نمی‌بیند و کسی دستگیرش نیست در کمیته امداد امام خمینی (ره) سخنانش شنیده می‌شود و برای دریافت خدمت مورد نیاز، ارزیابی و سنجش می‌شود.
وی توضیح داد: مددجویان در کمیته امداد با دریافت مشاوره‌های مختلف به نقطه‌ای هدایت می‌شوند تا بتوانند نقش موثری در جامعه داشته و برای جامعه و خانواده خود مفید و امیدوارکننده باشند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از آماده سازی فکری و فرهنگی مددجو، موضوع ارزیابی توانایی مهارتی و آموزش مورد نیاز طی می‌شود و در ادامه بازار کار مناسب معرفی و تسهیلات در اختیار وی قرار می‌گیرد.
حق گویان اعلام کرد: امروز کمیته امداد با تکیه بر تجربه‌های ارزشمندی که در حوزه اشتغالزایی و آموزش مددجویان دارد، آماده است تا نیروی کار مهارت دیده را برای کارفرمایان فراهم نماید.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی استان قزوین کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی استان قزوین اخبار کنکور کمیته امداد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است