Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید متقی فرماندار گرمسار در دیدار با نماینده گرمسار و آرادان در مجلس و همچنین مدیر عامل و مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: گرمسار با دارا بودن نیمی از صنایع مستقر در استان سمنان قطب صنعتی این خطه محسوب می‌شود و در جذب سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در گرمسار رخ داده اما بازهم در راستای رفع موانع اشتغال باید تلاش بیشتری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بوروکراسی اداری و موازی‌کاری برخی دستگاه‌ها، فعالیت سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی را دچار چالش کرده است و برخی از دستگاه‌ها خواهان پذیرش جنگ اقتصادی و نیاز به نسخه ویژه در شرایط حاضر نیستند و اسرار بر پیروی از قوانین موجود و عدم انعطاف‌پذیری دارند و این امر، مشکل واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران ما را حل نخواهد کرد همچنین ما معتقد هستیم که نگاه سلیقه‌ای به قوانین و ضعف مدیریتی سبب بروز برخی مشکلات در حوزه صنعت و تولید شد و برخی مواقع شاهدیم با تغییر مدیریت این مسائل حل می‌شود.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه علی رغم مشکلات پیش روی اقتصاد کشور، یک هزار و ۴۳۰ نفر در واحدهای تولیدی شهرستان گرمسار در سال ۹۸ مشغول به فعالیت شدند، ابراز کرد: مهارت‌افزایی متناسب با نیاز بازار گره‌گشای بیکاری جوانان تحصیل کرده، یکی از مسائل مهم مورد تاکید در شهرستان گرمسار است.

انتهای پیام / گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری ظرفیت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان