Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@04:18:48 GMT

توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه ها طی ۱۵ روز آینده

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۱۰۵۹

توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه ها طی ۱۵ روز آینده

رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد که پیگیری‌ها نشان می دهد که بتوانیم ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده توزیع و عرضه واکسن آنفلوآنزا را در داروخانه ها نیز آغاز کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدرضا شانه ساز درباره آخرین وضعیت واردات واکسن آنفلوآنزا،گفت: علی رغم اینکه ارز واکسن آنفلوآنزا تامین و به خارج از کشور ارسال شده است، اما کارشکنی‌هایی توسط دشمنان کشورمان در حال انجام است که این دارو و واکسن به کشور نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد که می‌توانیم ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده توزیع و عرضه واکسن آنفلوآنزا را در داروخانه‌ها نیز آغاز کنیم.

بنابر اعلام کانال تلگرامی سازمان غذا و دارو، در این مرحله واکسن آنفلوآنزا با ارائه کارت ملی به سالمندان بالای ۶۵ سال ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/4148

منبع: آنا

کلیدواژه: آنفلوآنزا داروخانه رییس سازمان غذا و دارو واکسن آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای بازرسی میدانی از وضعیت موجودی شیرخشک در داروخانه‌ها و نحوه توزیع این کالا، بازرس ویژه سازمان بازرسی کل کشور به همراه سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو از چندین داروخانه در سطح شهر تهران بازدید و در جریان وضعیت موجودی شیرخشک آن‌ها قرار گرفتند.

در ادامه این بازدیدهای سرزده، هیأت بازرسی با حضور در داروخانه‌های مختلف در مرکز شهر تهران جزئیات نحوه توزیع شیرخشک، سهمیه داروخانه‌ها و سهمیه شهروندان، مطالبات داروخانه‌ها از شرکت بیمه، کسری و موجودی شیرخشک در رده‌های سنی مختلف و…، را مورد بررسی قرار داده و نقطه نظرات داروسازان و اقشار مختلف مردم در خصوص مشکلات موجود مورد استماع قرار گرفت.

در این بازدید چند ساعته موضوع مطالبات داروخانه‌ها از شرکت‌های بیمه، عدم پرداخت بدهی در موعد مقرر به عنوان مهم‌ترین مشکل در تأمین شیرخشک داروخانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 6094166

دیگر خبرها

  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت