Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نقشه‌های هم دیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز، تهران، زنجان، مرکزی، همدان و کردستان بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد و در استان‌های قم، ارتفاعات غرب اصفهان و کرمان بارش پراکنده و ورزش باد شدید پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




فردا در سواحل دریای خزر، گلستان، خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، برخی مناطق اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، زنجان، کردستان، همدان، مرکزی، قم، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی جمعه استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعد و برق روی می‌دهد.

شنبه و یکشنبه هفته آینده، برای جنوب شرق و شرق کشور باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی شده و در اکثر مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف حاکم خواهد بود.

ضمن اینکه طی روز‌های شنبه و یکشنبه در ارتفاعات البرز و زاگرس شمالی بارش برف پیش بینی شده است.

طی روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده در سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کاهش ۴ تا ۶ در جه‌ای دما و در شمال غرب افزایش دما و روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده در جنوب شرق کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود.

همچنین پنجشنبه و روز جمعه دریای خزر و بعدازظهر پنجشنبه تا اواسط روز شنبه خلیج فارس مواجه و متلاطم پیش بینی شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان هواشناسی پارسی خبر بارش باران سامانه ی بارشی دامنه های جنوبی البرز پیش بینی شده بارش باران دریای خزر باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و برخی مناطق استان‌های بوشهر، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان و خراسان جنوبی، ابرناکی، وزش باد و بارندگی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید؛ هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت

فردا یکشنبه در ارتفاعات البرز شرقی، برخی نقاط واقع در شمال غرب و غرب کشور، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. در ضمن طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، وزش باد شدید انتظار می‌رود.

دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش در نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، غرب سواحل دریای خزر و در برخی نقاط استان اصفهان، ابرناکی و رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. در کرمانشاه، غرب کردستان، شمال آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان، بارش شدت دارد.

سه شنبه بارندگی در جنوب غرب و جنوب کاهش یافته و در کل نوار شمالی ابرناکی، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش در شمال غرب سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی می‌باشد و در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش می‌یابد.

امروز خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و از بعد از ظهر دوشنبه تا پنج شنبه دریای خزر مواج می‌باشد.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را ابری و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و از بعد از ظهر وزش باد شدید و کاهش ابر پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۱ و کمینه دما ۱۰ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229376 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد