Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج شهین باهر، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر از مهم‌ترین برنامه های شهرداری تبریز در حوزه عمران شهری است، افزود: نهضت آسفالت‌ریزی اساسی خیابان ها و معابر شهری به میزان ۳۲۰ تا ۴۰۰ هزار تن برنامه ریزی شده است که در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی این نهضت تا تحقق کامل برنامه ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز شهرداری تبریز ۲۲۶ هزار تن آسفالت‌ریزی اساسی در سطح خیابان ها و معابر تبریز انجام داده بود، اظهار داشت: ۱۰۰ هزار تن از آسفالت ریزی امسال توسط کارخانه تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز تهیه و بر اساس اولویت‌های آسفالت شهری توزیع شده است و بقیه آن نیز توسط مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز تامین می‌شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه در بودجه امسال، ۲ برابر بودجه سال گذشته به بخش آسفالت اختصاص یافته است، گفت: در ادامه نهضت آسفالت و بر اساس وضعیت آسفالت خیابان ها و معابری که آسفالت آن ها خراب تر بوده و نیاز به آسفالت دارد، آسفالت ریزی با سرعت مطلوبی انجام می شود.

شهین باهر، ادامه داد: اگرچه معابر اصلی در اولویت اجرای نهضت آسفالت قرار دارد اما مناطق کم ‌برخوردار شهر از جمله خیابان‌های انقلاب، ارم، اسلامشهر  و بخش‌هایی از بلوار نیایش به صورت اساسی آسفالت‌ریزی و ساماندهی می‌شود.

وی با تاکید بر کیفیت آسفالت ارائه شده در معابر شهری، یادآوری کرد: در این راستا ضمانت لازم از پیمانکار مربوطه اخذ می‌ شود.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر آذربایجان شرقی شهرداری تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر آذربایجان شرقی شهرداری تبریز مناسب سازی معابر آذربایجان شرقی شهرداری تبریز اخبار کنکور خیابان ها و معابر شهرداری تبریز آسفالت ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.

وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.

به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز