Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:05:43 GMT

اجرای پویش «هر خانه را حسینیه کنیم» در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۱۱۴۰

اجرای پویش «هر خانه را حسینیه کنیم» در نهاوند

حجت‌الاسلام موسی محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهر کرد: به منظور برپایی عزای حسینی در اربعین پویش «هر خانه را حسینیه کنیم» در شهرستان نهاوند تشکیل شده و در این زمینه تبلیغات لازم صورت گرفته است.

وی گفت: طی جلسات هماهنگی  که با جامعه مداحان شهرستان برگزار کردیم از آنان خواستیم تا در برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری در فضای مجازی همکاری داشته باشند و از هر گونه مراسم که باعث تجمع مردم شود خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه مراسم عزاداری مجازی فردا برگزار می‌شود افزود: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اقامه عزا در منازل و خانه‌ها توسط هر خانواده فردا راس ساعت 10 صبح همزمان با سراسر کشور و به تاسی از رهبر انقلاب این مراسم در فضای مجازی پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچگونه مراسم راهپیمایی و یا برپایی موکب به مناسبت اربعین در شهرستان نخواهیم داشت اضافه کرد: همزمان با اربعین، مراسم عزاداری راس ساعت ۱۵ به یاد شهیدان سردار همدانی و سردار سلگی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در محل باغ بهشت نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: اربعین حسینیه مراسم عزاداری مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند