Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی نفت منطقه گلستان گفت: از آنجایی که شرکت نفت تنها تامین کننده سوخت مصرفی است، جهاد کشاورزی به عنوان سیاستگذار توزیع سوخت در بخش کشاورزی بایستی عدالت در توزیع را رعایت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عیسی افتخاری در نشست خبری با اهالی رسانه گلستان اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ویترین وزارت نفت است و به جهت اینکه فرآورده های نفتی را در بخش های کشاورزی، حمل و نقل در حوزه های مختلف و غیره  تامین کرده و تخصیص میدهد و همچنین به واسطه صیانت از فرآورده های نفتی یک حوزه راهبردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته افتخاری پایه و اساسی مدیریت بحران در سیل گلستان تامین سوخت بود.

وی در ادامه به تامین سوخت بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: نحوه دریافت و تخصیص سوخت بر اساس سطح زیر کشت استان است که سهمیه به جهاد کشاورزی تخصیص داده میشود و این سازمان وظیفه تقسیم سهمیه را بین کشاورزان دارد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان در حیث تامین فرآورده هیچ گونه مشکلی ندارد گفت: تخصیص ها در بخش کشاورزی در سه بخش شخصی، خدماتی و حرفه ای طبق شناسایی که جهاد کشاورزی انجام و به شرکت پخش فرآورده های نفتی ارائه میدهد تخصیص داده میشود.

وی با عنوان اینکه گلستان یک استان برخوردار از لحاظ مجموعه فرآورده های نفتی است گفت: کشاورزان میتوانند به منظور اختصاص نفت و گاز و واریز سهمیه به کارت بانکی در سامانه تجارت آسان ثبت نام کنند و به شعبه مربوطه جهت دریافت سوخت مراجعه کنند.

وی اشاره کرد: در این طرح فروشنده نفت نمیتواند سوخت را بیشتر از قیمت مصوب به کشاورز بفروشد.

وی همچنین اشاره کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی تنها تامین کنده سوخت است و سیاستگذار توزیع سوخت در بخش کشاورزی جهاد کشاورزی می باشد که بایستی عدالت در توزیع را رعایت کند.

افتخاری گفت: میزان سوخت که در گلستان در واحد هکتار در اختیار کشاورزان قرار میگیرد از استان های مازندران و گلستان بیشتر است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در سایر بخش های مصرف مانند صنایع، تولید و غیره نیز بایستی ثبت نام صورت بگیرد تا سهمیه از طریق سامانه تخصیص داده شود.

وی در ادامه بیان داشت: اولویت اول ما برای سوخت رسانی گاز مایع نقاطی است که از گاز طبیعی بی بهره هستند اما تا کنون با وجود اطلاع رسانی های فراوان تنها 30 الی 40 درصد افراد در سامانه درخواست تخصیص سوخت را ثبت کرده اند.

افتخاری از کسانی که به این سوخت احتیاج دارند خواست هر چه سریع تر در سامانه تجارت آسان ثبت نام نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان پخش فرآورده های نفتی جهاد کشاورزی بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت

به گزارش خبرنگار مهر، توزیع تخم نوغان بین نوغانداران عصر شنبه با حضور فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شفت در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این آئین با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان که از امروز آغاز شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: نوغانداران جهت دریافت هر چه سریع‌تر تخم نوغان به جهاد کشاورزی شفت مراجعه کنند.

شفت دومین تولید کننده پیله ابریشم در گیلان

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت در ادامه گفت: با پرورش هر جعبه تخم نوغان به طور متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ کیلو گرم پیله تر ابریشم تولید می‌شود و از هر ۵ کیلو گرم پیله تر پس از فرآوری یک کیلو گرم نخ ابریشم خام به دست می‌آید.

یوسف نژاد گفت: شهرستان شفت با تولید ۱۴۵ تن پیله در سال، دومین تولید کننده این محصول در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این شهرستان بیش از ۳۰۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع شد، بیان کرد: از این مقدار ۱۴۵ تن پیله تولید شده است.

گفتنی است، شهرستان شفت از دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب تشکیل شده و دارای ۵۵۰ هکتار توتستان می‌باشد که ۲۲۰۰ نفر بهره بردار از این توتستان استفاده می‌کنند.

کد خبر 6090461

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین