Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@15:47:58 GMT

باید توجه بیشتری به ورزش روستاها شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۱۳۸۳

باید توجه بیشتری به ورزش روستاها شود

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز گفت: توجه به ورزش روستایی می تواند توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را سرعت ببخشد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مجتبی جانعلی صبح امروز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی اظهار کرد: ثبت نام کاندیدای مختلف و استقبال از این انتخابات موجب رونق و غنای بیشتر مجمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جا دارد از زحمات خانم بیات برای سرپرستی هیئت قدردانی کرده و به جناب رضاخانی رئیس جدید ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی استان البرز تبریک بگوییم.

جانعلی با تأکید بر لزوم تعامل و همدلی بین اعضای مجمع در پیشبرد امور گفت: از رئیس جدید هیئت انتظار داریم تا از تمام ظرفیت موجود در استان به ویژه نظرات کارشناسان و پیشکسوتان این رشته استفاده کند.

وی تأکید کرد: توجه به ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی می تواند توسعه ورزش استان البرز چه در بُعد همگانی و چه در بُعد قهرمانی را سرعت بخشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: نیاز است که به ورزش روستاهای البرز توجه بیشتری صورت گیرد و ما نیز در این مسیر، همراه هیئت خواهیم بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات البرز ورزش روستایی مجتبی جانعلی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت درباره جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش اظهار داشت: به منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی ساختارمند، مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی با بیان این­که این اساسنامه به تایید شورای نگهبان رسیده است، عنوان کرد: اساسنامه صندوق برای اجرا، امروز از سوی دفتر هیئت دولت به دستگاه­‌های اجرایی ابلاغ شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: مطابق قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۳۹۹، همه قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در همه رشته­‌ها و همچنین قهرمانان و پیشکسوتان جانباز، نابینا، ناشنوا و معلول باید مورد حمایت قرار بگیرند. این صندوق، در راستای اجرایی شدن این وظیفه قانونی، حمایت مؤثر­تری از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی انجام خواهد داد.

بهادری جهرمی با بیان این موضوع که در اساسنامه صندوق، ۱۱ وظیفه حمایتی برای قهرمانان و ورزشکاران پیش­‌بینی شده است، گفت: زیرساخت اعطای انواع تسهیلات اعتباری، از جمله وام­‌های مسکن، ازدواج و اشتغال طبق این اساسنامه فراهم شده است که پس­ از تأمین منابع می­‌تواند به­ تدریج این موارد اجرایی شود.

وی با بیان این­که بخشی از منابع و فعالیت­‌های صندوق می‌تواند به تسهیل بیمه­‌های اجتماعی ورزشکاران و پیشکسوتان تخصیص پیدا کند، گفت: صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان، علاوه بر منابعی که در اختیار دارد، می­‌تواند از تسهیلات مالی و اعتباری بانک­‌ها و مؤسسات مالی نیز در راستای حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی استفاده کند.

سخنگو و دبیر هیئت دولت با اشاره به این موضوع که مطابق اساسنامه­‌ای که ابلاغ شده، دو نفر از رؤسای فدراسیون­‌های ورزشی نیز عضو هیئت امنای صندوق خواهند بود، گفت: وزیر ورزش و جوانان، رئیس هیئت امنای صندوق است. علاوه بر این، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعضای هیئت امنای صندوق هستند.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: ۵ محل برای تأمین منابع مالی صندوق در اساسنامه پیش­‌بینی شده که ردیف‌های مالی در قوانین بودجه سالانه، یکی از این منابع است.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران ایرانی در میادین ورزشی و به­‌خصوص بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ایران که با کسب مدال‌های رنگارنگ در میادین ورزشی، پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز درمی­‌آورند، شایسته حمایت­‌های مؤثر و مستمر هستند. دولت سیزدهم به همین­ منظور اساسنامه صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش را مصوب و ابلاغ کرد. ان­‌شاءالله با آغاز فعالیت­‌های این صندوق، حمایت­‌های عملی بیشتری از این عزیزان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!