Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سیما سادات لاری، بعد از ظهر چهارشنبه در ارتباط تصویری با شبکه خبر سیما، با اعلام اینکه در شبانه روز گذشته ۴۰۱۹ بیمار جدید شناسایی شده‌اند، اظهار داشت: تاکنون ۴۸۳ هزار و ۸۴۴ نفر در کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی از فوت ۲۳۹ بیمار در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون ۲۷ هزار و ۶۵۸ نفر در اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لاری با اشاره به بهبودی ۳۹۷هزار و ۱۰۹ نفر از بیماران، گفت: حال ۴۲۷۴ نفر از بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، وخیم است.

وی ادامه داد: تا کنون ۴ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۶۳۱ تست تشخیصی کرونا در کشور انجام شده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید راد، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، در استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، مرکزی، گیلان، مازندران و گلستان و نیز نقاطی از استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته بارش باران شدت خواهد گرفت.

وی گفت: با توجه به پیش‌بینی وقوع سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، ریزش تگرگ و وقوع صاعقه و تندباد در این استان‌ها، لازم است تدابیر و تمهیدات لازم برای انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مراقبت از گندم‌های خریداری شده، اتخاذ و اجرا شود.

گفتنی است؛ بر اساس هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، امروز و فردا شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی در سطح وسیعی از کشور خواهیم بود.

کد خبر 6098130

دیگر خبرها

  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۹ هزار نفر
  • «سلین» دومین نقطه پربارش کشور در شبانه‌روز گذشته
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن