Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول شورای قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین از اختتامیه برنامه‌های قرآنی اربعین حسینی همزمان با شام اربعین در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد موجانی -مسئول شورای قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین- از اختتامیه برنامه‌های قرآنی اربعین حسینی همزمان با شام اربعین خبر داد و گفت: با تمسک به روایتی از امام هادی(ع)، در خصوص برابری ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) با زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، برنامه های قرآنی اربعین حسینی در کربلای ایران پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محفل قرآنی، با اجرای استاد عباس سلیمی، تلاوت استاد حمید رضا احمدی وفا و رمضان خلیلی و اجرای تواشیح گروه مدیحه سرایی محراب، در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می‌شود.

موجانی خاطرنشان کرد: این محفل از ساعت ۱۹ الی ۲۰، به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین شبکه های مجازی: heyatonline.ir/heyat/۴۰،   aparat.com/alarbaeen/live  ،   live.alarbaeen.irپخش خواهد شد.

وی افزود: بدین ترتیب در ایام اربعین امسال ۱۰ محفل ویژه قرآنی در یادبود سرداران مقاومت و ۳۰ محفل در استان‌ها با همکاری کانون‌های فرهنگی مساجد برگزار شده و در مجموع بیش از ۴۰ محفل قرآنی با استقبال مخاطبین و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مسئول شورای قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین در پایان اظهار کرد: امیدواریم این محافل مورد تایید حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قرار گرفته باشد و همه مردم ایران عزیز با تمسک به قرآن کریم، از مشکلات و سختی های روز جهان، با افتخار و موفقیت عبور کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعين حسيني حضرت عبدالعظيم حسني برنامه های قرآنی اربعین حسینی حضرت عبدالعظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نشست «مصحف نور بر صفحۀ سیما؛ واکاوی برنامه‌سازی قرآنی»؛ با نگاهی به برنامه تلویزیونی محفل، امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

علی‌رضا معاف کارشناس فرهنگی و فعال قرآنی، مرتضی روحانی پژوهشگر فلسفه و فعال رسانه‌ای، مسلم نادعلی‌زاده پژوهشگر و مدرس دانشگاه، سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی محفل و علی‌رضا بلیغ پژوهشگر فلسفه علوم اجتماعی و دبیر نشست در این رویداد حضور دارند.

نشست «مصحف نور بر صفحۀ سیما»، امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ با پخش زنده از صفحۀ آپارات پژوهشکده (http://www.aparat.com/rcica.ir) و همچنین در طبقه سوم پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی واقع در حوزه هنری میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت