Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین- صبا نوبری، نوزدهمین مرحله حراج هفتگی اوراق بدهی دولتی روز گذشته، 15مهر ماه99 برگزار شد. برای اولین بار طی مراحل برگزار شده، بانک‌ها و موسسات مالی هیچ سفارشی در سامانه‌های بازار بین‌بانکی و مظنه‌یابی شرکت‌ مدیریت فناوری بورس ثبت نکردند.

همچنین با توجه به اخلال در سامانه معاملاتی فرابورس در روز سه شنبه 15 مهرماه 1399، هیچ خریدی از جانب سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی انجام نپذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا امروز در جریان 19مرحله حراج‌های هفتگی انجام شده 69هزار و 161میلیارد تومان اوراق فروخته شده است و برآوردها نشان می‌دهد برای پوشش کسری بودجه از محل فروش اوراق باید تا پایان سال هر هفته 5تا6هزارمیلیارد تومان اوراق فروخته شود که با ادامه روند موجود انجام این مهم بعید به نظر می‌رسد.

بیستمین مرحله حراج‌های هفتگی اوراق بدهی دولتی، هفته آینده  با عرضه 6هزار و710 میلیارد تومان اوراق بدهی ادامه می‌یابد. جدول زیر مشخصات اوراق عرضه شده در حراج هفته آینده را نشان می‌دهد؛

پربیننده ترین توسعه بازار بدهی و نقش بانک‌مرکزی/ دولت باید بداند بانک‌مرکزی شرکت سرمایه‌گذاری نیست جزییات پرداخت وام قرض‌الحسنه ۳۰میلیونی خرید چک موردی، راه حل فرار بدحسابان از قانون جزییات بخشنامه مهم بانک مرکزی برای اعطای وام بانکی تامین ۵۲۶۷میلیون دلار ارز نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک اوراق بدهی فرابورس بازار بین بانکی حراج اوراق بدهی دولتی حراج اوراق دولتی اوراق بدهی دولتی حراج اوراق بدهی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت اوراق بدهی دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران

مدیریت ارتباطات مرکز مبادله ایران اعلام کرد: امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و در بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا که در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۱۹۰ کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.

از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد. در مجموع ۲۳ جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، ۳۱۶۵ کیلو گرم شمش طلا مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است، از این پس علاوه بر واردکنندگانی که جهت رفع تعهد ارزی خود شمش طلا وارد کرده بودند، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان که مشمول رفع تعهد صادراتی نبودند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳