Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودنیا گفت: چراغ خانه های ۱۱ روستای مناطق محروم استان لرستان به صورت جهادی روشن شد.

«فریدون خودنیا» امروز(16 مهر) در حاشیه بهره برداری از طرح برق رسانی به 11 روستای استان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان لرستان، اظهار داشت: نیروهای شرکت توزیع برق استان توانستند به صورت جهادی و در کمترین زمان ممکن ۱۱ روستای استان را برقدار و چراغ خانه های محروم را روشن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان افزود: در این راستا روستاهای چیاسی ۱ و ۲ ، بن سرده،دارابی و بلیلان در شهرستان کوهدشت، حسین آباد پایین در شهرستان نورآباد، زرین بان در شهرستان پلدختر، دره حسین درشهرستان بروجرد، روستاهای انارستان و سرکول در شهرستان الیگودرز و روستای آب چنار در شهرستان خرم‌آباد برقدار شدند.

 

 وی بیان کرد: در این روستاها،10 دستگاه پست هوایی ، احداث ۱/۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲/۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف انجام و حدود ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره استان مهم ترین رویکرد شرکت توزیع برق استان لرستان است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: برق رسانی خدمت به مردم مناطق محروم شرکت توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث‌ شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

دیگر خبرها

  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان