Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:38:22 GMT

ممنوعیت دسته‌روی به سمت حرم رضوی در روز اربعین

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۱۸۵۴

ممنوعیت دسته‌روی به سمت حرم رضوی در روز اربعین

حجت الاسلام مرتضی همتی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره مشخص شدن ۴۵ نقطه محوری برای عزاداری هیئات بزرگ در فضای باز، گفت: بر همین اساس در هر منطقه چند برنامه محوری بزرگ در ظهر اربعین انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، بیان کرد: به علت شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع در اطراف حرم مطهر رضوی، قرار بر این شده تا برنامه‌هایی در سطح شهر به صورت پراکنده همراه با سخنرانان و مداحان برجسته شهری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم به نیت پیاده‌روی اربعین ماشین‌های خود را به داخل خیابان‌ها نیاورند، اظهار کرد: امسال هیئات برای عزاداری روز اربعین اجازه دسته‌روی به‌سمت حرم مطهر رضوی را نخواهد داشت.

حجت الاسلام همتی فر با اشاره به اینکه هر خانواده می‌تواند برای عزاداری به سمت حرم به صورت پیاده حرکت کند، بیان کرد: برای جلوگیری از تجمع، هیچ حرکتی به صورت دسته روی و دسته‌جمعی نخواهیم داشت.

وی، خیابان امام رضا (ع)، طبرسی و شارستان خیابان نواب صفوی را سه محور منتهی به حرم مطهر رضوی برای عزاداری هیئات عنوان کرد و گفت: البته هیئات اجازه دسته‌روی به سمت حرم مطهر رضوی را نخواهد داشت.

کد خبر 5042822

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 99 حرم امام رضا ع مشهد مراسم عزاداری اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویروس کرونا شیراز اربعین 99 چهل سالگی دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا حرم مطهر رضوی برای عزاداری سمت حرم دسته روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳