Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@23:27:39 GMT

همزیستی مسالمت‌آمیز برگ برنده مردم شیراز است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۱۸۷۶

همزیستی مسالمت‌آمیز برگ برنده مردم شیراز است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طرح‌های پل زندگی باید فرهنگ همزیستی سالمت‌آمیز مردم شیراز در کنار یکدیگر را القا کند

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز سید عبدالرزاق موسوی در آئین اختتامیه مسابقه پل زندگی، اظهار کرد: شیوه بسیار ارزشمند جلب مشارکت کارشناسان و عموم شهروندان در پیشبرد پروژه‌های شهر، هم توصیه قانون است و هم تجربه موفق شهرهای توسعه‌یافته که مورد توجه ویژه شورای پنجم نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه فعالیت‌ها و خدمات بسیار متنوعی در حوزه مدیریت شهری وجود دارد و سرنوشت تک تک شهروندان به تصمیمات مدیران شهری گره خورده است، تأکید کرد: انتظار این است که این مسابقه بزرگ به اینجا ختم نشود و هم شورا و هم شهرداری بتوانند از آن به عنوان روشی برای آینده در زمینه تصمیم‌گیری‌ها در مسائل مختلف شهر و شهروندان استفاده کنند.

موسوی با بیان اینکه یک وجه این پروژه جنبه فیزیکی و کالبدی آن است که شهرداری مانند پروژه‌های دیگر البته با طبیعت و فضای جدیدتر و زیباتر در اختیار شهروندان قرار می‌دهد، اضافه کرد: نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد نام این مسابقه است؛ انتخاب نام پل زندگی برای این پروژه به معنای آن است که این پل علاوه بر کالبد و بهره‌برداری فیزیکی که خواهد داشت، قرار است یک پیامی به شهروندان هم منتقل و القا کند؛ آن هم پیام نشاط و فرهنگ مردم و شهروندان شیراز یعنی زندگی مسالمت‌آمیز شهروندان فهیم آن است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه برگ برنده مردم شیراز فرهنگ همزیستی مسالمت‌آمیز آنان در کنار هم در طول تاریخ است، تصریح کرد: طرح‌های پل زندگی باید این فرهنگ برجسته و والا را القا کند و بنابراین طراحان و معماران کار بسیار سختی دارند که امیدوار هستیم خروجی آن یک یادگار هنری و اثر ارزشمند معماری و شهرسازی از دوران این شورا و شهرداری بر جای بگذارد.

کد خبر 448592

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عبدالرزاق موسوی رییس شورای شهر شیراز شورای شهر شیراز زندگی مسالمت آمیز شهروندان ایرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پل زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: عملیات اجرایی پروژه زیرسازی و آسفالت معابر منازل نورد کوی مهدیس به مساحت ۱۱۰ هزار مترمربع با بودجه‌ای نزدیک به ۸۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور بهبود و بهسازی کیفیت آسفالت معابر شهری و در راستای سهولت تردد خودروها، تسهیل در رفت و آمد و با هدف جلب رضایتمندی شهروندان، اجرای عملیات بهسازی و آسفالت معابر منازل نورد کوی مهدیس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر این پروژه در مراحل ابتدایی قرار دارد که پس از تسطیح و رگلاژ، خاکبرداری و خاک‌ریزی عملیات، زیرسازی و آسفالت انجام خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: مساحت پروژه کوی مهدیس ۱۱۰ هزار مترمربع با اعتباری نزدیک به ۸۶۰ میلیارد ریال است که طی مدت ۹ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مرادحسینی اضافه کرد: اجرای این پروژه به بهسازی محیط شهر و افزایش کیفیت زندگی شهروندان منجر خواهد شد.

کد خبر 751018

دیگر خبرها

  • ترفند جدید کلاهبرداری/ یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • از دلبری بهارنارنج تا اردیبهشتِ عاشقی در بهارِ شیراز
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند