Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با حضور دکتر گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر و حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ، دکتر فخاری به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران  امروز معارفه شد.
دکتر گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر در این مراسم در سخنانی با تقدیر از خدمات دکتر مجتبی اکبری مدیرعامل سابق هلال احمرمازندران گفت: مجموعه هلال احمر نهادی با اهداف داوطلبی و خدمت بی منت به همنوعان نیازمند است و فرصت مدیریت در نهاد مردمی، فرصت خدمتگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: همه عرصه‌های خدمت در مجموعه جمعیت هلال احمر متاثر از صحنه‌های نوع دوستی و شکوه انسانیت است و افراد باید تلاش کنند فرصت حضور در هلال احمر را به درستی قدر بدانند.
دکتر گل فشان از دکتر غلامعلی فخاری مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمرمازندران به عنوان نیرویی کارآمد و با سابقه در بدنه جمعیت هلال احمر استان نام برد و گفت: سال‌ها حضور در مسئولیت‌های متعدد و تجربیات ارزشمند در حوزه‌های مختلف مدیریتی به همراه سعه صدر و تخصص و تعهد به آرمان‌های جمعیت هلال احمر از ویژگی‌های بارز دکتر فخاری است.
حسن نژاد معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران نیز در سخنانی هلال احمر را یکی از مهمترین دستگاه‌های عضو کارگروه مدیریت بحران نام برد و گفت: خدمات جمعیت هلال احمر در حوادث و بحران‌های مختلف بسیار حیاتی است.

او افزود: در جریان سیل پارسال که بخش‌های زیادی از مازندران را تحت تاثیر قرار داد نقش هلال احمر در مهار بحران و کمک رسانی به موقع به متاثرین از سیلاب فراموش ناشدنی است.
حسن نژاد همچنین با تقدیر از خدمات جمعیت هلال احمرمازندران در بحران کرونا گفت: مشارکت و مداخله متعهدانه و جهادی مجموعه هلال احمراستان در این بحران شایسته تقدیر است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر مازندران سازمان جوانان هلال احمر حوادث طبیعی هلال احمرمازندران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا

نماینده شرق گلستان در مجلس گفت: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند رییس جمعیت هلال احمر و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا دختر کلاله‌ای بکار گیری شد.

به گزارش برنا، رضا آریان‌پور، نماینده مردم کلاله، مراوا تپه، مینودشت و گالکیش در مجلس شورای اسلامی در پیامی، از تلاش برای نجات جان دختربچه مفقودشده اهل شهرستان کلاله قدردانی کرد.

آریان‌پور در این پیام افزود: اقای کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، سردار محمودی رئیس سازمان امداد و نجات، دکتر عبداللهیان و آقای غریب آبادی در عملیات جستجوی یسنا، دختر بچه مفقود شده شهرستان کلاله استان گلستان پیگیری ویژه و جدی داشتند و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بدینوسیله امتنان قلبی والدین و اهالی استان گلستان را نسبت به عملکرد خوب شما و کلیه پرسنل هلال احمر اعلام می‌کنم.

وی بیان‌کرد: با دستور ویژه آقای دکتر کولیوند و مساعدت ریاست سازمان امداد و نجات بحمدالله تمام ظرفیت‌ها برای نجات یسنا بکار گیری شد.

گفتنی است به دنبال پیگیری آقای دکتر آریان‌پور نماینده فعلی و مهندس سید نجیب حسینی نماینده منتخب شرق استان و همچنین دستور ویژه استاندار گلستان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان به همراه محمود آبیل عضو هیات مدیره این استان به منظور پیگیری امورات مربوط به اعزام بالگرد و سایر ظرفیتهای جمعیت هلال احمر کشور برای عملیات نجات کودک کلاله‌ای به تهران عزیمت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان